۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷

مسابقه طراحی لباس دانشجو در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

مسابقه طراحی لباس دانشجو در چهارمین جشنواره مد و لباس فجر

مسئول بخش علمی دانشگاهی چهارمین جشنواره مد و لباس فجراعلام کرد: دانشگاهیان تا 20 یهمن ماه فرصت دارند آثار خود را شامل مقالات، پایان‌نامه،طراحی‌لباس دانشجویی روی کاغذ و کتب به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

راضیه حشمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر 11 الی 18 اسفند 93 در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

وی ادامه داد: بخش علمی و دانشگاهی چهارمین جشنواره مد و لباس فجر امسال نیز بر طبق روال گذشته در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی فعالیت می‌کند.

مسئول بخش علمی دانشگاهی چهارمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام کرد: بخش‌های رقابتی جشنواره شامل مقالات، پایان‌نامه ، طراحی لباس دانشجویی روی کاغذ و کتب بوده  و بخش غیر رقابتی نیز شامل نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی به صورت رایگان است که با حضور برترین اساتید برگزار می‌شود و از طرف وزارت ارشاد برای شرکت کنندگان گواهی صادر می شود.

وی یادآورشد: دانشگاه‌های سراسر کشور، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و دیگر آموزشگاه‌ها در این نمایشگاه دارای غرفه بوده و دستاورد دانشجویان را دراین غرفه ها به نمایش می گذارند .

حشمی پورافزود: بدین وسیله یک ارتباط بین دانشگاه‌های کل کشور و بخش صنت، مراکز تولیدی و بقیه مراکز ارتباط ایجاد می شود.

وی یادآورشد: علاقمندان برای شرکت در بخش علمی دانشگاهی چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تا 20 بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در زمینه پایان نامه، مقاله، طراحی لباس دانشجویی روی کاغذ و کتب به ایمیل جشنواره به نشانی Mod.daneshgahi@gmail.com ارسال کنند.

حشمی‌پور افزود: علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره ایران مد به آدرس http://www.iranmode.com  مراجعه کنند و یا با شماره تماس 66749807 بخش علمی دانشگاهی بنیاد مد و تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است امسال کتاب های حوزه مد و لباس داوری شده و به برترین ها جایزه داده می شود.

کد خبر 2484396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha