۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۱۴

مرادی:

خیرین ۱۶۰۰ کلاس درس در استان بوشهر ساختند/ افتتاح ۲۷ مدرسه طی دهه فجر

خیرین ۱۶۰۰ کلاس درس در استان بوشهر ساختند/ افتتاح ۲۷ مدرسه طی دهه فجر

بوشهر - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیرین تاکنون یک هزار و ۶۸۰ کلاس درس در استان بوشهر ساخته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی پیش از ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های مدرسه سازی دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های اموزشی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به ساخت ۱۸ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: ۶۱۴ میلیارد ریال اعتبار توسط خیران در استان بوشهر برای ساخت این تعداد مدرسه هزینه خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر اضافه کرد: تلاش داریم تا با کمک خیرین نسبت به رفع مشکلات زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم و کلاس های درس در نقاط مخلف استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: خیرین تاکنون ۴۱۲ مدرسه با هزار و ۶۸۰ کلاس درس در استان بوشهر ایجاد کرده‌اند که ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد این مدارس و کلاس‌ها هزینه شده است.

مرادی با اشاره به احداث ۲۹ مدرسه با ۱۰۸ کلاس درس در استان بوشهر در سال جاری توسط خیرین مدرسه‌ساز، اضافه کرد: بانوان خیز استان بوشهر نیز در ساخت ۱۸ مدرسه مشارکت داشته‌اند.

وی از افتتاح ۱۵۰ کلاس درس در قالب ۲۷ پروژه در استان بوشهر طی دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: برای ساخت این مدارس ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

در این آئین دو مدرسه در شهر عالی شهر بوشهر به صورت نمادین افتتاح شد.

کد خبر 2485504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha