۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۵

در هرمزگان/

دومین دوره مسابقه خاطره نویسی کتابداران برگزار می شود

دومین دوره مسابقه خاطره نویسی کتابداران برگزار می شود

بندرعباس - مدیرکل امور کتابخانه های عمومی هرمزگان گفت: دومین دوره مسابقه خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی در هرمزگان برگزار می شود.

محسن زینلی تختی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب بیان داشت: همزمان با سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ایران و به منظور بهره گیری از تجربه های کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی در زمینه های مختلف علمی، پژوهشی این مسابقه برگزار می شود.

زینلی تختی افزود: مسابقه خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای مراجعان به کتابخانه های عمومی و همچنین تقویت قدرت نگارش کتابداران برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان تصریح کرد: موضوعات خاطره نویسی برای کتابداران شامل کودکان و نخستین تجربه های برخورد با کودک، اندیشمندان و نویسندگان در کتابخانه، کتابدار به عنوان مشاور امین، ارزشمندترین تجربه کاری، کتابداران و خیرین کتابخانه ساز، اهدای کتاب، کتابداران و جایگاه شغلی، اجتماعی، کتابداران و دنیای مجازی، کتابدار و خانواده برگزار می شود.

زینلی تختی در ادامه اضافه کرد: محورهای خاطره نویسی برای اعضا کتابخانه های عمومی موضوعاتی شامل نخستین تجربه حضور، وقایع و اتفاقات جالب، دوستان کتابخانه و من و کتابدار مطرح شده است.

وی همچنین تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۲۲ بهمن ماه به دبیرخانه دومین جشنواره خاطره نویسی کتابداران و اعضای کتابخانه ها ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان hormozganpl.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان در ادامه خاطرنشان ساخت: برنامه های متنوع دیگری در کتابخانه های عمومی استان در حال برگزاری است که شامل مسابقات آنلاین از کتاب های آیین انقلاب اسلامی، گام به گام با انقلاب، زندگی به سبک روح الله، حدیث نورکه از ۱۲ بهمن ماه همزمان با دهه فجر شروع شده و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

زینلی تختی در پایان گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب، روایتگری انقلاب و معرفی ویژه کتب برتر منتشر شده مرتبط با انقلاب اسلامی ایران از دیگر برنامه های دهه فجر در کتابخانه های عمومی استان است.

کد خبر 2486984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha