۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۳

منصوری‌نسب:

ارتباط دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر با صنایع توسعه می‌یابد

ارتباط دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر با صنایع توسعه می‌یابد

بوشهر - رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر گفت: ارتباط دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر با صنایع توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر منصوری نسب صبح چهارشنبه در دیدار با آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر با تبریک ایام دهه مبارک فجر این دیدار را تجدید پیمان با امام و رهبری و شهدا دانست.

وی تصریح کرد: دانشکده فنی و حرفه ای امام خامنه ای بوشهر نیز بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا پیمان می‌بندد و همواره به پیمان خود با شهدا و امام شهدا و ولایت پایبند است.

رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر با تاکید بر اهمیت صنایع و ارتباط دانشگاه با صنعت، خاطرنشان ساخت: دانشکده امام خامنه ای یک قطب دانشگاهی صنعتی است.

وی با بیان اینکه دانشکده امام خامنه ای بوشهر یک دانشگاه فنی و فرهنگی است، تصریح کرد: از برنامه‌های دانشگاه در دهه فجر دیدار با نماینده ولی فقیه است که این دیدار یک پیام فرهنگی همراه با صنعت دارد.

منصوری نسب در ادامه آیت‌الله صفایی بوشهری را از جمله مفاخر استان دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان استفاده لازم را برده و برای بهبود وضعیت دانشگاه و استان بوشهر تلاش کنیم.

لازم به ذکر است که مسئولان دانشکده امام خامنه ای بوشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای تجدید پیمان با امام و رهبری، با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و  امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

 

کد خبر 2487195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha