۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶

هاشمی‌نژاد:

برخی برنامه‌های موسیقی باعث نگرانی مردم شده است

برخی برنامه‌های موسیقی باعث نگرانی مردم شده است

بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: بعضی از مجوزهای وزارت ارشاد در موضوع موسیقی باعث نگرانی مردم مسلمان ایران و به خصوص مراجع عظام تقلید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تشریح اوصاف مومنان واقعی، اظهار داشت: تقوی لازمه رسیدن به قرب الهی است و باید تلاش کنیم تا در زمره مومنان واقعی قرار بگیریم.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در سال گذشته و امسال اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دو دیدار تاکید بر دشمن شناسی داشتند و آمریکا را دشمن بزرگ اسلام و ملت ایران دانستند.

امام جمعه عسلویه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا به دنبال این است که ما یک قدم عقب نشینی کنیم او هم یک قدم جلوتر بیاید و هیچ وقت دست از دشمنی با ما بر نمی دارد و ما باید هوشیار باشیم.

 وی تصریح کرد: مسئولان نباید فریب لبخند اینها بخورند؛ باید به هوش باشیم و گوش و چشم ما به سخنان هدایت گرانه ولی فقیه و نایب امام زمان دوخته شود تا امام زمان از ما راضی باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه نباید از حیله و مکر دشمن غافل شد، تاکید کرد: داعش یعنی آمریکا، داعش یعنی اسراییل و داعش یعنی عربستان؛ ما باید دشمنان را بشناسیم.

وی همچنین با تبریک به مناسبت  نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی، ادامه داد: بیعت تاریخی نیروی هوایی با حضرت امام در مدرسه رفاه اقدام انقلابی و شایسته‌ای بود و برای همه نیروهای مسلح به خصوص عزیزان در نیروی هوایی آرزوی توفیق داریم.

امام جمعه عسلویه با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن سالروز ولادت جمهوری اسلامی و سالروز حماسه بزرگ ملت ایران بر شرکت حماسی مردم شهرستان عسلویه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: با حضور ما در این راهپیمایی دشمنان به ویژه آمریکا و اسراییل  مایوس می شود و بر ما واجب و لازم است در این رهپیمایی شرکت کنیم و دین خود را به نظام امام و شهدا و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد افزود: حرکات اخیر و بعضی از مجوزهای وزارت ارشاد در موضوع موسیقی باعث نگرانی مردم مسلمان ایران و به خصوص مراجع عظام تقلید شده است.

وی اضافه کرد: آیت الله مکارم شیرازی و نوری همدانی و بقیه مراجع در روزهای اخیر به شدت اظهار نگرانی کردند و تاکید کردند که وزارت ارشاد باید دست از این اقدامات بر دارد و نمایندگان مجلس نباید ساکت بنشینند و با این اقدامات وزارت ارشاد باید برخورد شود.

کد خبر 2488636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha