۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۰۳

فروزانی خبر داد:

مجموعه‌ کمپینگ‌های ساحلی در استان بوشهر ساخته می‌شود

مجموعه‌ کمپینگ‌های ساحلی در استان بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: مجموعه‌ کمپینگ‌های ساحلی در استان بوشهر ساخته می‌شود.

محمد ابراهیم فروزانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه گردشگری دارای ظرفیت‌های بالایی است و باید تلاش کنیم تا با برنامه‌ریزی ریزی مناسب برای توسعه و بهبود زیرساخت‌های گردشکری استان بوشهر تلاش کنیم.

وی یکی از نیازهای گردشکری استان بوشهر را احداث و توسعه زیرساخت‌های اقامتی عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد توسعه مجموعه‌ کمپینگ‌های ساحلی در استان بوشهر خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک استانداری بوشهر و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، توسعه صنعت گردشگری در استان بوشهر با سرعت بالایی پیگیری و اجرا می شود.

وی خارنشان ساخت: یکی از برنامه‌های این تفاهم‌نامه، تهیه سند جامع مدیریت شناسایی، حفظ، احیاء و معرفی پایدار میراث تاریخی- فرهنگی و طبیعی استان بوشهر است.

فروزانی از تاسیس موزه مدرسه سعادت بوشهر بر اساس این تفاهم نامه خبر داد و افزود: توسعه و تکمیل موزه رئیسعلی دلواری با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان‌های مرتبط انجام می‌شود.

وی از تلاش برای آزادسازی عرصه و ساماندهی حریم آثار تاریخی شاخص استان بوشهر به ویژه کاخ هخامنشی خبر داد و بیان داشت: شهر تاریخی سیراف یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اذعان داشت: توسعه سیراف با مشارکت مستقیم وزارت نفت، وزارت راه و شهرسازی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 2488821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha