۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۵۵

علی اکبر طاهری مطرح کرد:

تغییرات مدیریت عامل ناکامی پرسپولیس نیست/ یکسری همیشه معترض هستند

تغییرات مدیریت عامل ناکامی پرسپولیس نیست/ یکسری همیشه معترض هستند

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس همه ناکامی‌های این باشگاه را تصور رسانه‌ها دانست و تاکید کرد تغییرات پی در پی مدیریت این باشگاه تاثیری در ناکامی‌های این فصل نداشته است.

به گزارش مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری در مورد ناکامی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌های اخیر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما مقابل ملوان خوب بازی کردند و توپ و میدان در اختیارمان بود. تیم ما واقعاً نه تنها مستحق باخت نبود بلکه استحقاق پیروزی هم داشت.

وی افزود: کاری به مسائلی که به عنوان حاشیه مطرح می‌شود، ندارم و از کادر فنی هم خواسته‌ام ضمن مشورت با کارشناسان و اهل فن نقاط ضعف را با کار بیشتر و تمرینات مستمر برطرف کنند تا به نتایج مطلوب برسیم. امروز من هم از نتایجی که برای تیم رقم می‌خورد، راضی نیستم اما معتقدم بازیکنان ما با جان و دل در تمرینات حاضر می‌شوند و می‌خواهند پیروز از میدان بیرون بیایند اما واقعاً بدشانسی هم در این روزها گریبانگیرمان شده است.

روزنامه‌ها جنجال می‌کنند
نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با ابراز تاسف از آنچه که این روزها در رسانه ملی در حال وقوع است، یادآور شد: شاید برخی جراید و روزنامه‌ها که بخش خصوصی متولی آن است، برای افزایش تیراژ و فروش بیشتر، تیترها و مطالب جنجالی منتشر کنند اما متعجبم از رسانه ملی که متعلق به مردم است اما در آن کارشناسانی اظهارنظر می‌کنند که خط و خطوط را از جای دیگری می‌گیرند و برای تخریب افراد هر آنچه که از دستشان بر می‌آید، را انجام می‌دهند.

وی در این خصوص اضافه کرد: شما ببینید در دوره مربی قبلی اعتراض می‌کردند که چرا مدیرعامل و هیات مدیره در کار کادر فنی دخالت می‌کند؟ امروز معترض هستند که چرا هیات مدیره واکنشی نشان نمی‌دهد و بی‌تفاوت از کنار مسائل می‌گذرد؟ یک روز می‌گویند چرا دخالت می‌کنید و روز دیگر معتقدند که دخالت کردن بیجاست، بالاخره ما نفهمیدیم از دید آقایان باید دخالت کنیم یا نه؟

تغییرات مداوم مدیریت تاثیرگذار نیست
طاهری در بخش دیگری از صحبتهای خود به فرافکنی پیرامون تیم اشاره کرد و افزود: اینکه می‌گویند تغییرات دائم مدیریتی پرسپولیس باعث شده تا این تیم به این روز بیفتد آیا فرافکنی نیست؟ در هیات مدیره فعلی که آقایان کاشانی، کلانی و زادمهر حضور دارند آیا جای افراد متخصص خالی است؟ مگر غیر از این است که این عزیزان و بزرگواران جزو اسطوره‌های باشگاه هستند؟ مگر آنها از تلاش و کوشش در جهت پیشبرد کارها دریغ کرده‌اند؟

وی در ادامه تاکید کرد: بنابراین حق بدهید من عنوان کنم این آقایان به ظاهر کارشناس که از تریبون رسانه ملی در جهت منافع خود و گروه‌هایی که به آن وابسته هستند و از آن خط می‌گیرند، در جهت پیشبرد اهداف بعضی از آقایان استفاده کنند.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه به هواداران پرسپولیس اشاره کرد و افزود: هواداران‌مان بنا به درک و علاقه‌ای که طی سالیان مختلف از پرسپولیس داشته‌اند، هوادار تیم شده‌اند، خیلی‌ها به فوتبال علاقه دارند و آن را دنبال می‌کنند اما هوادار با تمام وجود و تک تک سلول‌های خود طرفدار یک تیم می‌شود و رمز هوادار بودن تداوم و پایداری است.

وی خاطرنشان کرد: من از آنها صمیمانه می‌خواهم تحت تأثیر شعارها قرار نگیرند، چرا که هر جا شعار جایگزین شعور می‌شود، مسیر درست هم به انحراف کشیده شده و در ورزش منجر به ناپاکی خواهد شد. ما نباید به خودمان اجازه دهیم که به شعور هواداران توهین شود اما متأسفانه بعضاً شاهدیم که افرادی می‌خواهند با شعار، شعور هواداران ما را نادیده بگیرند.

روزهای سختی را سپری می‌کنیم
طاهری همچنین یادآور شد: متاسفانه تا امروز نتوانستیم نتایجی بگیریم که دل هواداران خود را شاد کنیم. همه چیز پرسپولیس هواداران این باشگاه هستند و تیم مدیریتی فعلی هر تلاشی که می‌کند، در راستای عشق به هواداران است. من از هواداران پرسپولیس می‌خواهم در این شرایط به تیم روحیه تزریق کنند، پشت بازیکنان و تیم خود بایستند تا به آنها روحیه بازگشت دوباره به میدان را بدهند.

وی همچنین اظهار کرد: ما روزهای سختی را پیش رو داریم و به این شرایط نمی‌توانیم غلبه کنیم مگر با حمایت و پشتوانه هواداران خود، این هواداران پیکره اصلی تیم هستند و در شرایط سخت همیشه یار و یاور ما بوده‌اند.

نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: با تمام هجمه‌هایی که می‌شود و مراجعات مکرر نسبت به انجام مصاحبه با غیر از سایت باشگاه با هیچ جای دیگری صحبت نکرده‌ام، به دلیل اینکه نگران هستم تا با حرف‌هایی که ممکن است به گونه دیگری انعکاس یابد، هواداران را ناراحت کنند. بنده غیر از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در جای دیگری صحبت نکرده‌ام و بار دیگر از هواداران می‌خواهم که تنها و تنها اخبار سایت را دنبال کنند و به آنچه که در اینجا منعکس می‌شود، توجه کنند.

کد خبر 2489479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha