۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۵۹

آیت الله فرحانی:

پذیرش طلاب علمیه آغاز شد

پذیرش طلاب علمیه آغاز شد

قزوین- معاون آموزشی حوزه های علمیه کشور گفت: پذیرش جدید طلاب در ماه آینده در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی ظهر شنبه در بازدید از مدرسه علمیه شیخ الاسلام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پذیرش جدید طلاب در ماه آینده در سراسر کشور آغاز خواهد شد، از پذیرش طلاب جدید در ۴۱۸ مدرسه علمیه سراسر کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه مدارس حوزه های علمیه ظرفیت پذیرش ۱۸ هزار نفر از طلاب را دارد تصریح کرد: این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با سایر مدیران مدارس علمیه این تعداد پذیریرش را از طلاب به خوبی به انجام برسانیم.

آیت الله فرحانی به وضعیت نظام آموزشی مدارس علمیه اشاره کرد و گفت: وضعیت نظام آموزشی حوزه های علمیه در دو بخش کوتاه مدت وبلند مدت صورت می گیرد که در حوزه تخصصی برای طلاب و همچنین برای نظام کوتاه مدت برای سفیران هدایت در ۴۰ مدرسه سطح کشور برنامه ریزی خوبی صورت گرفته که در طرح سفیران هدایت امکان ادامه تحصیل وجود دارد.

معاون آموزشی حوزه های علمیه کشور یادآورشد: تحول نظام آموزشی در حوزه های علمیه همیشه مورد تاکید رهبری معظم انقلاب ومراجع تقلید بوده وخوشبختانه با همکاری دیگر مدیران واساتید حوزه های علمیه توانسته ایم بخشی از این تحول در دروس حوزوی را به انجام برسانیم.

آیت الله فرحانی بیان کرد: مدارس علمیه استان قزوین با مدیریت خوب وتاثیر گذار حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی ودیگر اساتید توانسته برنامه های خوبی برای طلاب مدارس علمیه انجام دهد که جای قدردانی است.

کد خبر 2489544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha