۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸

فتحی خبر داد:

آغاز توزیع مرغ منجمد ۵۵۰۰۰ ریالی در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع مرغ منجمد ۵۵۰۰۰ ریالی در آذربایجان شرقی

تبریز - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز توزیع مرغ منجمد ۵۵۰۰۰ ریالی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فتحی عصر شنبه در حاشیه بازدید خود از چند واحد عرضه مرغ و ماهی در تبریز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه این عرضه مرغ با هدف کنترل بازار و نظارت بر قیمت ها انجام می شود، افزود: این توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارشات مردمی می تواند باعث تسریع شناسایی و برخورد با متخلفان بازار در آستانه عید نوروز شود، ادامه داد: در روزهای اخیر با افزایش قیمت مرغ گرم روبه رو بودیم که برای کنترل آن اقدام به توزیع مرغ منجمد کردیم.

وی توزیع مرغ منجمد را گامی در راستای حمایت از مصرف کنندگان دانست و گفت: این مرغ ها در فروشگاه های مجاز سطح شهر عرضه می شود و ذخیره کافی در انبارهای استان داریم و هیچ مشکلی از بابت تهیه مرغ به نرخ مصوب وجود ندارد.

فتحی با اشاره به اینکه محدودیت خاصی برای عرضه وجود ندارد و به هر میزان که بازار نیاز داشته باشد مرغ منجمد توزیع می شود، ابراز داشت: شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی است و انتظار داریم مردم نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند و مرغ را با قیمت های ارائه شده خریداری کنند.

کد خبر 2489664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha