۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

کارخانه تولیدکنسرو ذرت شیرین ونخود درکرمانشاه به بهره برداری رسید

کارخانه تولیدکنسرو ذرت شیرین ونخود درکرمانشاه به بهره برداری رسید

کرمانشاه- کارخانه تولید کنسرو ذرت شیرین و نخود با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه و با حضور دکتر حسن رکنی معاون وزیر جهاد کشاورزی، استاندار کرمانشاه و دیگر مسئولان استانی کارخانه تولید کنسرو ذرت شیرین و نخود در شهرک صنعتی فرامان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این کارخانه، اظهار داشت: مجری این پروژه شرکت بهساز غذای زاگرس بوده و سالیانه  بیش از یک هزار تن تولیدات خواهد داشت.

علی اشرف منصوری افزود: نام محصولات این شرکت اوکادو رویال و رامی رویال بوده و بالغ بر ۳ میلیارد تومان نیز برای راه اندازی آن هزینه شده که ۳۰ درصد آن از طریق تسهیلات بانکی و ما بقی به وسیله بخش خصوصی تامین شده است.

وی گفت: عملیات ساخت این شرکت از سال ۹۰ آغاز شده و بهره برداری از فاز اول آن زمینه اشتغال ۲۴ نفر را بطور مستقیم و ۱۰۰ نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

منصوری خاطر نشان کرد: محوریت این شرکت تولید کنسروهای غیر گوشتی با مصارف خانگی و رستورانی بوده که ۷۰ درصد محصولات آن به کشور عراق صادر می شود و صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز در آینده در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: خط تولید شرکت نیز یکی از به روز ترین خط تولیدهای کشور است و از نیروهای متخصص که اکثرا اساتید دانشگاه هستند در این خط تولید استفاده می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: فاز دوم طرح نیز که شامل توسعه تولیدات غیر گوشتی شامل ترشیجات، شوریجات، سرد خانه دو مداره و تونل انجماد است در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: بهره برداری از فاز دوم این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

 

کد خبر 2490897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha