۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۲

حمید درخشان:

قرارشد برنامه‌ دو ساله‌ام را تدوین کنم/ شرایط باشگاه تغییر می‌کند

قرارشد برنامه‌ دو ساله‌ام را تدوین کنم/ شرایط باشگاه تغییر می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توافق با این باشگاه برای تمدید قرارداد دو ساله گفت: قرار بر این شد تا برنامه دو ساله را تدوین کرده و به باشگاه ارایه کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: قرار بر این شده تا برنامه مدونی را برای دو سال تدوین و به باشگاه ارایه کنم تا بر اساس آن بتوانیم کارها را پیش ببریم.

وی در مورد اینکه در صورت واگذاری پرسپولیس در روز 27 بهمن چه تضمینی برای ماندن او وجود دارد، بیان کرد: چه کسی گفته که روز 27 بهمن مالک باشگاه مشخص می‌شود. هنوز کسی اعلام خریداری نکرده است. باید مزایده انجام گیرد که مراحل آن زمان‌بر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در صورت اینکه مدیریت باشگاه به همین صورت باقی بماند به همکاری خود ادامه خواهد داد نیز پاسخ داد: مطمئن باشید که شرایط باشگاه اینگونه باقی نمی‌ماند و همه چیز تغییر خواهد کرد.

درخشان درباره شرایط بازیکن ازبکستانی هم گفت: این بازیکن روز گذشته خسته بود و گفتیم استراحت کند. امروز هم تمرین کرد که گفتیم او را نمی‌خواهیم. البته یک بازیکن استرالیایی قرار است قبل از بازی با پدیده به تمرینات ما بیاید. ضمن اینکه بازیکن ژاپنی هم به لهستان رفت و آمدنش به پرسپولیس کاملا منتفی شد.

کد خبر 2491534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha