۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۵

با حضور معاون وزير علوم، تحقيقات و فناوری/

آزمايشگاه نانو فيزيك و ميكروسكوپ SPM دانشگاه دامغان افتتاح شد

آزمايشگاه نانو فيزيك و ميكروسكوپ SPM دانشگاه دامغان افتتاح شد

دامغان - در هشتمين روز از دهه فجر و با حضور دکتر وحید احمدی معاون پژوهشي و فناوري وزير علوم، تحقيقات و فناوري، آزمايشگاه نانوفيزيك و ميكروسكوپ SPM دانشگاه دامغان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمايشگاه نانوفيزيك و ميكروسكوپ SPM دانشگاه دامغان بعدازظهر یکشنبه با هدف ارتقاء سطح آگاهي و معلومات دانشجويان تحصيلات تكميلی،اجراي پروژه تحقيقاتي، پايان نامه و رساله دكترا گرايش فيزيك جامد و نانوفيزيك ايجاد و راه اندازي شد كه شامل دستگاه هاي لايه شناسي به روش فيزيكي و شيميايي در بحث سنتزنانو ذرات كامپوزيت می شود.

 در حال حاضر ۱۵ نفر از دانشجويان از اين آزمايشگاه ها استفاده مي كنند و براي تجهيز و راه اندازي آن شش ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه دامغان هزينه شده است.

دانشگاه دامغان

دانشگاه دامغان داراي هشت دانشكده و گروه آموزش، يك پژوهشكده، ۱۶۸ عضو هيئت علمي است و پنج هزار و ۱۶۸ دانشجو در سه مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكترا در ۶۸ رشته در آن مشغول به تحصيل هستند.

در آئين افتتاح و بهره برداري از آزمايشگاه نانو فيزيك و ميكروسكوپ SPM دانشكده فيزيك دانشكاه دامغان استاندار سمنان، نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار، رئيس، معاونين و اساتيد دانشگاه دامغان و جمعي دیگر از مسئولان محلي حضور داشتند.

کد خبر 2491570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha