۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۱۴

هنرمندان بهار انقلاب را افتتاح کردند

هنرمندان بهار انقلاب را افتتاح کردند

مجری برنامه «افتتاح بهار» درباره حضور هنرمندان حوزه های مختلف عکاسی، فیلمسازی و شعر در آن و صحبت کردن از فعالیت هایشان در حوزه انقلاب، سخن گفت.

عبدالله روا مجری برنامه «افتتاح بهار» که هر روز ساعت 18 روی آنتن شبکه یک سیما می رود درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: «افتتاح بهار» برنامه ای ویژه دهه فجر است که هر روز میزبان مهمانانی ویژه می‌شود.

وی درباره مهمانان این برنامه توضیح داد: معمولا ما افرادی را به برنامه دعوت می کنیم که با موضوعات دهه فجر فعالیت دارند و سعی می کنیم افرادی را که در انقلاب و همچنین بعد انقلاب، در این زمینه نقش ایفا کرده‌اند، پذیرا باشیم.

روا ادامه داد: به طور مثال ما چند روز گذشته، میزبان یک عکاس دوران انقلاب بودیم و همچنین میزبان عکاس دیگری نیز بودیم که بعد از انقلاب درباره شور و تاثیرات این مقطع بر مردم تصویربرداری و عکاسی می کرد.

این مجری برنامه های تلویزیونی، «افتتاح بهار» را تجربه ای تازه و جدید دانست و درباره عنوان این برنامه یادآور شد: انقلاب اسلامی ما همچون بهاری بود که در زمستان و در بهمن ماه اتفاق افتاد و ما خواستیم در این برنامه بهار را جشن بگیریم و افتتاح کنیم.

وی درباره اظهار نظر بینندگان برنامه که اکثرا از جوانان هستند، گفت: من به شخصه از طریق دنیای مجازی و ارتباط رو در رو با مردم، دیدگاهشان را درباره برنامه گرفته ام که خوشبختانه با اظهار لطفی که مردم داشتند بیشتر نظرات مثبت بود.

روا در پایان یادآور شد: خوب است که در کنار برنامه های گفتگو محوری مثل «افتتاح بهار»، برنامه هایی هم داشته باشیم که بهار انقلاب را جشن بگیریم چون برنامه ما بیشتر گفتگو محور است.

کد خبر 2491590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha