۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۴۹

سالاری مطرح کرد:

اعتبارات شهرستان تنگستان امسال چهار برابر شد

اعتبارات شهرستان تنگستان امسال چهار برابر شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تا این روز از سال، نقدینگی اعتبارات وصول شده تنگستان نسبت به پارسال چهار برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی روستای باغک جنوبی اظهار داشت: از دیدن شور و نشاط و خوشحالی جوانان در هنگام بهره برداری از  پروژه ها خوشحالم و این ارزشمند ترین لحظات برای مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اعتبارات استانی پیش بینی شده شهرستان تنگستان ۲۴ میلیارد تومان بود و تا آخر سال تنها هشت میلیارد تومان آن وصول شد و این در حالی است که اعتبارات پیش بینی شده امسال تنگستان ۳۶ میلیارد تومان بوده و تا این لحظه ۲۳ میلیارد تومان آن وصول شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: با احتساب اعتبارات ملی تنگستان سهم امسال اعتبارات این شهرستان ۶۰ میلیارد تومان بوده که ۴۰ میلیارد تومان آن نقدینگی داشته و وارد شهرستان شده است که نسبت به اعتبار کامل ۱۰میلیارد تومانی پارسال، چهار برابر رشد دارد.

سالاری با تاکید بر اینکه امسال وضعیت اعتبارات استان بسیار متفاوت از سال های گذشته است افزود: نمایندگان استان به ویژه نماینده دشتی و تنگستان در جذب اعتبارات ملی کمک و همراهی بسیار خوبی داشتند که از محل اعتبارات ملی با پیگیری نماینده تنگستان، ۲۴ میلیارد تومان نصیب این شهرستان شد.

وی با اشاره به اینکه از بین بیش از ۵۰ زمین چمن مصنوعی استان، هفت مورد آن به تنگستان اختصاص یافته، این سهم را بسیار خوب ارزیابی کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: هرچند به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، به دید منطقه ای نگاه نشده اما شهرستان تنگستان بیشترین سهم را از محل این مصوبات نصیب خود کرد.

سالاری افزود: امسال ۲۶ میلیارد تومان صرف بزرگراه دیر - بوشهر شده که کل اعتبار تخصیصی به آن ۲۵۰ میلیارد تومان است و به لحاظ اینکه گستره وسیعی از این پروژه در تنگستان واقع شده مبلغ ۱۵۰ میلیارد از این اعتبار برای بهبود راه های مواصلاتی تنگستان هزینه می‌شود.

وی اضافه کرد: در سفر اخیر دکتر روحانی به استان، اعتبار سد خاییز از محل اعتبارات ردیف ملی مدیریت بحران تخصیص یافت که جزو مصوبات خارج از برنامه این سفر بود و تا سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

استاندار بوشهر اظهار امیدواری کرد با اجرای به موقع و با کیفیت پروژه های مصوب شده در سفر رئیس جمهور به استان شاهد توسعه و تحول در شهرستان تنگستان باشیم.

گفتنی است، در این آئین سالن چند منظوره ورزشی روستای باغک جنوبی توسط استاندار بوشهر افتتاح شد.

کد خبر 2491701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha