۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

صفایی:

۱۹ پروژه راه و شهرسازي استان بوشهر افتتاح می‌شود

 ۱۹ پروژه راه و شهرسازي استان بوشهر افتتاح می‌شود

بوشهر - مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: ۱۹ پروژه راه و شهرسازي استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، عليرضا صفايي با بيان اينكه دهه فجر فرصتي مناسب براي ارائه خدمات دولت است، اظهار داشت: پروژه هاي عمراني بسياري توسط اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر همزمان با دهه مباركه فجر به بهره برداري مي رسد.

وي افزود: اين پروژه‌ها شامل بهسازي و آسفالت راه‌هاي روستايي، روكش آسفالت راه‌هاي روستايي، فرعي و اصلي، احداث ابنيه فني، رفع نقاط حادثه خيز در قالب ۱۹ پروژه با اعتباري بالغ بر پنجاه و هشت ميليارد تومان در حال افتتاح است.

مدير كل راه و شهرسازي استان بوشهر بيان كرد: محل تأمين اعتبارات اين طرح‌ها نيز از اعتبارات ملي و استاني است.

صفايي با اشاره به تحول بزرگ انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي عمراني و خدمات‌رساني دولت‌ها در راستاي محروميت‌زدايي و عمران و آبادي كشور بیان داشت: اجراي پروژه هاي راهسازي در مناطق مختلف به خصوص در نقاط محروم و روستاها يكي از مهمترين رويكردهاي دولت است.

 چهار پروژه راه سازی در شهرستان دیر افتتاح و اجرایی شد

چهار پروژه راه سازی در شهرستان دیر با حضور فرماندار، نماینده مردم در مجلس و مسوولان محلی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنان آغازشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دیر هم گفت: پروژه روکش آسفالت حد فاصل پلیس راه تا شهر دوراهک در دو قطعه به طول ۵٫۶ کیلومتر با اعتبار ۹میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حسن زارعی افزود: همچنین عملیات اجرایی تعریض پل های محورحد فاصل پلیس راه تا شهر دوراهک به تعداد ۴۳ دهانه پل با اعتبار هفت میلیاردو ۶۸۰ میلیون ریال و احداث دوربرگردان روستای احمد آباد شهرستان دیر با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال آغاز شده است.

 

کد خبر 2492300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha