۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۳۳

با حضور نامور مطلق؛

نمایشگاه‌ دائمی صنایع‌دستی در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه افتتاح شد

نمایشگاه‌ دائمی صنایع‌دستی در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- با حضور بهمن نامور مطلق، معاون صنایع دستی کشور، نمایشگاه‌دائمی صنایع‌ دستی استان کرمانشاه در محل تکیه تاریخی معاون‌ الملک آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور، ظهر سه‌ شنبه نمایشگاه‌ دائمی صنایع‌ دستی استان کرمانشاه در محل تکیه تاریخی معاون‌ الملک کرمانشاه آغاز به کار کرد.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاحیه و در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه صنایع دستی هنرمندان استان در حیاط بیرونی تکیه معاون الملک راه اندازی شده است.

نصرت‌ الله سپهر، تعداد غرفه‌های این نمایشگاه دائمی را ۱۲ غرفه عنوان کرد و گفت: این غرفه‌ها را در اختیار هنرمندان و صنعتگران رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی استان قرار داده‌ ایم که بتوانند تولیدات خود را به معرض نمایش و فروش بگذارند.

افتتاح خانه هنرمندان، نمایشگاه صنایع دستی ویژه دهه فجر و فروشگاه بزرگ صنایع دستی

وی از افتتاح خانه هنرمندان صنایع دستی کرمانشاه در محل قدیمی معاونت صنایع دستی استان واقع در خیابان دبیر اعظم با حضور نامور مطلق خبر داد.

سپهر گفت: افتتاح نمایشگاه صنایع دستی ویژه ایام دهه فجر در محل موزه صنایع دستی استان از دیگر افتتاح‌های این حوزه با حضور معاونت صنایع دستی کشور است.

وی از افتتاح فروشگاه بزرگ عرضه محصولات صنایع دستی در فرهنگیان فاز دو کرمانشاه نیز با حضور نامور مطلق خبر داد.

کد خبر 2493097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha