۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۰۸

در نهمين روز از ايام الله دهه فجر/

۱۳ پروژه عمرانی بخش اميرآباد دامغان افتتاح شد

۱۳ پروژه عمرانی بخش اميرآباد دامغان افتتاح شد

دامغان - در نهمين روز از ايام الله دهه فجر ۱۳ پروژه بخش اميرآباد از توابع شهرستان دامغان با اعتبار ۲۸ ميليارد و ۲۹۱ ميليون و ۲۶۳ هزار و ۵۴۲ ریال افتتاح و یا عمليات اجرايی آن رسما آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهره برداري از مراكز بهداشتي و درماني روستاي دروار با اعتبار سه ميليارد ريال و از سوي خير نیکوکار مهندس مشايخي، احداث پست هوايي شهرك روستايي دروار با اعتبار ۴۲۶ ميليون و ۲۰۷ هزار و ۳۰۰ ريال از محل اعتبارات استاني، تامين آب شرب روستاي(تويه) دروار، لايروبي و لوله كشي قنات و اصلاح شبكه با اعتبار ۸۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات استاني، از جمله پروژه های شهرستان دامغان بود که پیش از ظهر سه شنبه افتتاح شد.

 احداث ساختمان دهياري روستاي تويه با اعتبار ۲۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات استاني، بهره برداري مجتمع خدمات رفاهي شهرداري اميريه شامل مسجد و سرويس بهداشتي با اعتبار يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از محل درآمد شهرداري اميريه، اصلاح و بهينه سازي شبكه برق ميدان كوثر اميريه با اعتبار ۱۴ ميليون و ۲۵۲هزار و ۴۰۰ ريال از محل اعتبارات استاني نیز بخشي دیگر از اين پروژه ها بودند.

همچنين بهره برداري از كارگاه ساخت درب هاي چوبي در شهر اميريه و با اعتبار سه ميليارد ريال از سوي بخش خصوصي، تامين آب شرب روستاي صالح آباد، حفر و تجهيز يك حلقه چاه و احداث خط انتقال با اعتبار دو ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني، احداث ساختمان آتش نشاني روستاي حسن آباد با اعتبار دو ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني، افتتاح خانه بهداشت روستاي كوه زر با اعتبار ۳۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي و احداث خط انتقال برق چاه آب شرب روستاي كوه زر با اعتبار ۵۵۱ ميليون و ۵۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي از پروژه هايي بوده كه از سوي دانشگاه علوم پزشكي سمنان، توزيع برق، آب و فاضلاب روستايي و شهرداري اميريه اجرا شده است.

در آئين افتتاح و بهره برداري از اين پروژه ها فرماندار، بخشدار اميرآباد و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي شهرستان دامغان و بخش اميرآباد و اهالي روستاهاي فوق حضور داشتند.

بخش اميرآباد از توابع شهرستان دامغان داراي۱۰ هزار نفر جمعيت، ۸۴ روستا، ۲۵ دهياري مصوب و ۳۰ شوراي اسلامي شهري و روستايي و سه دهستان است.

کد خبر 2493307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha