۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

خادم در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

انتخاب تیم ملی دوم ایران از دل جام تختی/ میزبانی در سطح مطلوب است

انتخاب تیم ملی دوم ایران از دل جام تختی/ میزبانی در سطح مطلوب است

کرمانشاه- رئیس فدراسیون کشتی گفت: تیم ملی دوم ایران برای رقابت های جهانی و آسیایی از دل رقابتهای جام تختی انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خادم دقایقی قبل در حاشیه برگزاری رقابت های مقدماتی ۴ وزن نخست جام جهان پهلوان تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان کرمانشاه تمام امکانات برای برگزاری هرچه بهتر این رقابتها بسیج شده است.

وی گفت: این دوره از نظر کیفی یکی از بهترین دوره های برگزار شده جام تختی است که در آن ۱۵ کشور جهان و تیم ملی ایران به رقابت می پردازند.

خادم تصریح کرد: بسیاری از تیم های خارجی با مهره های صاحب نام خود در این رقابتها حاضر شده اند و به همین دلیل مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.

رئیس فدراسیون کشتی ایران ادامه داد: امیدواریم این دوره که نفرات دوم تیم ملی برای تیم "ب" برای رقابتهای مختلف از دل آن انتخاب خواهند شد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی همچنین آمادگی نفرات تیم ملی ایران در این رقابت ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مراسم رسمی روز نخست رقابت های جام به همراه وزن کشی چهار وزن دوم عصر امروز از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و نصرالله سجادی معاون توسعه ورزشهای قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در این مراسم حضور خواهد داشت.

خادم در پایان با ابراز رضایت از اینکه رقابتها به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود گفت: استان کرمانشاه یکی از قطبهای ورزش کشتی و پهلوانی است.

 

کد خبر 2494151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha