۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸

حجت‌الاسلام اسکندری:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار نظام را ثابت کرد

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار نظام را ثابت کرد

قم - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حضور حماسی و تاریخی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار و عزت نظام اسلامی را ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با قدردانی از حضور حماسی، باشکوه و عزت‌آفرین مردم در راهپیمایی اظهار کرد: دنیا بداند در برابر همه مشکلاتی که برای ما می‌آفرینند، ما ملتی نیستیم که صحنه را ترک کنیم؛ بلکه تا آخر ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل به ما آموختند که روی پای خود بایستیم، گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده اعتقاد عمیق مردم به آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین است.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم حضور باشکوه مردم در راهپیمایی پیام روشنی به سران کشورهای آمریکا و اروپا دارد که مردم ما همچون سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب همیشه در صحنه هستند.

حجت‌الاسلام اسکندری با تاکید بر اینکه مردم ما بیدارند و خائنان و خادمان انقلاب را به خوبی می‌شناسند، تاکید کرد: مردم ما می‌دانند رهبر معظم انقلاب دلسوزترین فرد نسبت به انقلاب و نظام اسلامی و مردم هستند، بنابراین در تبعیت از رهنمودهای ایشان کوچک‌ترین تردیدی به خود راه نمی‌دهند.

وی ایمان به خدا و تکیه به مردم را از مولفه‌های حرکت انقلابی حضرت امام ذکر کرد و افزود: حضرت امام همان گونه که جایگاه و عظمت والایی داشتند، از امت ستودنی هم برخوردار بودند.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری عزت و اقتدار بیشتر نظام اسلامی هم مرهون توجه مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 2494187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha