۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

مهر گزارش می دهد؛

خواسته مردم ازخادم درحضورغول چراغ جادو/فروش زیرقیمت بلیط جام تختی

خواسته مردم ازخادم درحضورغول چراغ جادو/فروش زیرقیمت بلیط جام تختی

کرمانشاه- صبح روز نخست رقابتهای بین المللی جام جهان پهلوان تختی در کرمانشاه با حواشی خواندنی و جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام جهان پهلوان تختی از صبح امروز در حالی برگزار شد که بلیط های 10 هزار تومانی ورود به استادیوم خیلی زود فروش رفت.

بلیط هایی که در مسابقات مشابه در استان های دیگر بیشتر از اینها قیمت دارد اما به هر حال برای استقبال پرشورتر  از این رقابت ها تمهیدی اندیشیده شده است که بلیط ها ارزانتر دست علاقه مندان برسد.

با اینکه بسیاری از تیم ها با نفرات اصلی خود پای به میدان رقابت نگذاشتند اما حضور برخی از ستارگان کشتی دنیا در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

DSC_5306.JPG

"ورشنین" سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران، "کرم جابر" غول چراغ جادوی مصری ها و دارنده مدال طلا و نقره المپیک های آتن و لندن، "ریواز میندوراشویلی" سرمربی گرجستانی و از ستاره های کشتی جهان از جمله چهره های نامدار حاضر در رقابت های جام تختی در کرمانشاه هستند.

با روی تشک رفتن کشتی گیران کرمانشاهی شور و حال خاصی در استادیوم حاکم می شود. یکی از جذاب ترین این دیدار ها کشتی یدالله محبی در وزن 120 کیلوگرم بود که طی آن "کارتاوی" حریف اوکراینی خود را 13 بر 1 شکست داد.

یدالله محبی فرزند محمد حسن محبی قهرمان اسطوره ای کشتی کرمانشاه است.

چهره های نامدار کشتی ایران نیز از جمله رضا سوخته سرایی، منصور برزگر و... نیز در سالن حضور دارند و مورد تشویق تماشاگران قرار می گیرند.

DSC_5262.JPG

اما شعار "خادم یادت باشه ، جهانی اینجا" باشه نیز در استادیوم ناظر بر درخواست تماشاگران از رئیس فدراسیون کشتی برای سپردن میزبانی رقابتهای جهانی کشتی به کرمانشاه در صورت برگزاری آن در ایران است.

زنده نگاه داشتن یاد و خاطره زنده یاد بابک قربانی کشتی گیر کرمانشاهی نیز که در سال جاری درگذشت از حواشی رقابت های جام تختی در کرمانشاه است.

عدم حضور برخی از تیم ها از جمله ایالات متحده و اوکراین با نفرات اصلی خود در این رقابت ها نیز موضوعی است که می تواند کمی از کیفیت رقابتهای جام تختی بکاهد.

........................................

گزارش: مسلم معین

عکس: علیرضا رحیمی مجد

کد خبر 2494207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha