۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

با حکم احمد محقر/

معاون دانشگاه بجنورد منصوب شد

معاون دانشگاه بجنورد منصوب شد

بجنورد- احمد محقر، رئیس دانشگاه دولتی بجنورد با صدور حکمی غلامحسین اکبری را به سمت معاون آموزشی و پژوهشی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محقر، رئیس دانشگاه دولتی بجنورد در حکمی غلامحسین اکبری را به سمت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بجنورد منصوب و از زحمات علی اکبر سلیمانیان، معاون سابق این دانشگاه قدردانی کرد.

در حکم محقر خطاب به اکبری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به سمت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه منصوب می‌شوید.

این حکم می افزاید: امید است با برنامه‌ریزی دقیق براساس سند راهبردی دانشگاه و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز و استفاده از روش‌های روزآمد برای توسعه و تحول فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

غلامحسین اکبری، دانشیار گروه آموزشی مهندسی عمران دانشگاه بجنورد است.

گفتنی است، دانشگاه بجنورد در سال تحصیلی جاری بیش از سه هزار دانشجوی دختر و پسر دارد که در ۲۰ رشته کارشناسی و ۱۳ رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

خراسان شمالی حدود ۵۰ هزار دانشجو دارد که در بیش از ۳۰ مرکز آموزش عالی از جمله دولتی، غیر انتفاعی، آزاد اسلامی و نیمه دولتی تحصیل می کنند.

کد خبر 2494874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha