۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

فرقانی:

بررسی نفوذ صهیونیست ها در رسانه های آمریکا در دانشگاه اصفهان

بررسی نفوذ صهیونیست ها در رسانه های آمریکا در دانشگاه اصفهان

اصفهان- دبیر جلسه نقد رسانه های آمریکایی در دانشگاه اصفهان گفت: نفوذ صهیونیست ها در رسانه های آمریکا با حضور آلیسون وبر ، خبرنگار آزاد آمریکایی امروز در دانشگاه اصفهان بررسی میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست‌های لابی صهیونیستی در غرب و آمریکا که همان اسلام هراسی و نشان دادن چهره نادرستی از اسلام به مردم غرب است از مباحث مطرح در جلسه سخنرانی آلیسون وبر است.

نفوذ اسرائیل در فاسد کردن رسانه‌های آمریکا یکی از محورترین موضوعات سخنرانی خبرنگار آزاد امریکایی است.

قابل ذکر است مراسم سخنرانی خبرنگار آزاد امریکایی در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حالی به رسانه ها و البته اساتید و دانشجویان اعلام شد که تاخیر دو ساعته آن صدای مخاطبین را درآورد.

جنگ نرم روی انقلاب اسلامی یک جنگ نرم موفق از سوی دشمنان بود

در همین راستا و برای جبران کردن تاخیر و به نوعی استفاده بهینه از فرصت ها، فرقانی در سمت دبیر هم اندیشی در این جلسه به سخنرانی پرداخت و در ابتدا به تعریف جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: جنگ نرم با هدف تغییر نگرش ها و باورها  انجام می گیرد همانطور که در خصوص تغییر نگرش بر روی انقلاب اسلامی پیاده شد.

وی با بیان اینکه عمده این تغییر نگرش ها از طریق فضاهای مجازی انجام می گیرد و موفق هم عمل کردند، اعلام کرد: رسالت دانشگاهیان در این حوزه سنگین است.

فرقانی گفت: اگر امروز شاهد در دسترس بودن تمام شبکه های ماهواره ای برای تمام سنین در سطح کشور هستیم این در حالی است که در کشورهای غربی در طول روز پخش یکسری از سریال های معلولی آزاد است و فیلم های +۱۸ تنها با یکسری کارت های مخصوص باز می شود که این کارت ها را به افراد بزرگسال تحویل می دهند.

وی ادامه داد: افرادی که تمایل به مشاهده چنین فیلم های دارند ضمن اینکه باید پول بپردازند در طول مدت و انتخاب فیلم از سوی شبکه ای مخصوص رصد می شوند و محدودیت زمانی برای آنها وجود دارد.

دبیر هم اندیشی بیان داشت: این در حالی است که در کشورهای عضو خاورمیانه تمام شبکه ها به راحتی در دسترس تمام سنین است و این به واقع یک آسیب است.

وی اظهار داشت: در همین راستا لازم است که به فیلم های فارسی وان اشاره کرد که توانست به اهداف خود در فروپاشی نظام خانواده نائل آید و توانست آمار طلاق را در ایران افزایش دهد.

گفتنی است این جلسه توسط تیم رسانه های مجازی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برگزار می شود.

کد خبر 2495280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha