۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۱۴

باستی:

۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر مصوب شد

۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر مصوب شد

بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای دهکده گردشگری بوشهر مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسن باستی عصر شنبه در نشست هماهنگی اجرای دهکده گردشگری بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه گردشگری، لازم است که در راستای استفاده از این ظرفیت‌ها زیرساخت‌های گردشگری استان توسعه یابد.

وی از توسعه فضاهای گردشگری در شهرهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است و طرح‌های خوبی نیز اجرا می شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به نگاه ویژه استاندار بوشهر به طرح‌های گردشگری، خاطرنشان ساخت: امسال ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های گردشگری در استان بوشهر تخصیص یافت.

وی با اشاره به تصویب دو طرح ساخت دهکده گردشگری در تنگستان و گناوه در قالب سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، تصریح کرد: مطالعات این طرح‌ها در دست انجام است و علاوه بر آن یک دهکده گردشگری نیز در مرکز استان ایجاد می‌شود.

باستی با اشاره به آغاز عملیات ساخت دهکده گردشگری بوشهر در بوشهر در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار، افزود: ۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح دهکده گردشگری بوشهر به تصویب رسیده است.

وی از تکمیل فاز نخست این طرح یعنی اجرای بوستان ولایت طی یک سال خبر داد و اذعان داشت: هفت بوستان در قالب این طرح اجرا می‌شود که هر بوستان پس از اجرا قابل استفاده و بهره‌برداری است.

کد خبر 2495377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha