۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷

در پی بارش برف و باران/

تردد در محورهای کوهستانی خراسان شمالی به کندی انجام می شود

تردد در محورهای کوهستانی خراسان شمالی به کندی انجام می شود

بجنورد- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش پراکنده برف و باران سبب لغزندگی محورهای استان شده، به همین دلیل در حال حاضر تردد در تمامی جاده های خراسان شمالی به کندی برقرار است.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بارش پراکنده برف در محورهای خراسان شمالی از شب گذشته آغاز شده و این موضوع سبب خیس شدن و تا حدی لغزندگی جاده های استان شده است.

وی از رانندگان خواست تا با توجه به بارش ها در محورهای استان در هنگام سفر بیشتر احتیاط کرده و نکات ایمنی را نیز رعایت کنند.

مشتری با بیان این که هم اکنون این بارش ها در محورهای اسدلی، امین الله، باباامان، شیروان، فاروج، حصارحسینی و ناوه ادامه دارد، اظهار داشت: همچنین در حال حاضر در ارتفاعات استان مه غلیظ حاکم است اما با این وجود تمامی محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است.

مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای تردد در محورها ضروری دانست و بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

وی افزود: تمامی رانندگانی که از محورهای این استان تردد می کنند، می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره های ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ و ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور پنج هزار و ۶۳۱ کیلومتر راه ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی و ۲۱ گردنه خطرناک دارد.

کد خبر 2495707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha