۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۸:۵۲

جادری خبر داد:

اسکله و گمرک در بندرکوهستک راه اندازی می شود

اسکله و گمرک در بندرکوهستک راه اندازی می شود

سیریک - استاندار هرمزگان از راه اندازی اسکله و گمرک در بندر کوهستک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری یکشنبه شب در پایان سفر یک روز به شهرستان سیریک با بیان اینکه برای سومین بار است که به منظور دیدار با مردم و مسئولان سیریک به این شهرستان سفر کرده ام، اظهار داشت: در این سفر خانه بهداشت روستای جیفری سیریک که به همت شیخ عبدالجلیل قاسمی از خیرین هرمزگانی احداث شده است، همزمان با هزار خانه بهداشت روستایی در کشور و ۷۲ خانه بهداشت در هرمزگان افتتاح شد و خیرین این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک شاهد احداث بیمارستان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان سیریک خواهیم بود و بندر کوهستک هم نیازمند راه اندازی اسکله و گمرک است که این کار نیز در آینده انجام می شود.

استاندار هرمزگان افزود: شهرستان سیریک دارای استعدادهای فراوانی برای پیشرفت و توسعه است و باید از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران در این زمینه استفاده شود.

جادری خاطرنشان کرد: شرق هرمزگان از محرومیت تاریخی رنج می برد و در دولت یازدهم نیز اقدامات بسیاری در این منطقه صورت گرفته اما نیازمند کار بیشتری هستیم.

وی تصریح کرد: هدف دولت تدبیر و امید انجام کار سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه ایجاد اشتغال و تولید است و باید در شهرستان سیریک هم در این راستا گام برداریم.

پیش از این جاسم جادری در گردهمایی تجلیل از خیرین شهرستان سیریک و شیخ عبدالجلیل قاسمی خیر بزرگ سیریک، با قدردانی از حضور گسترده مردم هرمزگان و به خصوص شهرهای اهل سنت نشین این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: این انقلاب و نظام مردمی است و مردم از روزهای اول پای این نظام و انقلاب و دفاع از آرمان های حضرت امام راحل ایستاده اند و بعد از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی نظیر بود.

وی در ادامه با بیان اینکه عده ای با جان خود جهاد کردند و عده ای دیگر هم با مال خود جهاد می کنند، افزود: اگر کسی اموال خود را در راه رضای خدا صرف کند و با اموال او سرپناه، مسجد و درمانگاه ساخته شود رضایت خداوند متعال را به دست خواهد آورد و عده دیگری همچون پزشکان نیز برای رضای خدا انسان های فقیر و محروم را رایگان معالجه می کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: اساس برپایی نظام اسلامی برای خدمت به مردم است و اگر برای رضای خدا و در راه خدا گام برداریم خداوند متعال پاداشی مضاعف به ما اعطا می کند و شاد کردن دل یک یتیم جهاد بزرگی در راه خداست.

جادری با دعوت از خیرین و سرمایه گذران برای شرکت در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری هرمزگان، اظهار داشت: این همایش نمادی از مشارکت سرمایه گذاران و خیرین است و ما مسئولان باید زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: باید کاری کنیم به جای اینکه جوانان به سوی کارهای غیرمتعارف و قاچاق روی بیاورند، به سوی کارهای درست و مفید حرکت کنند و بهترین کار امروز سرمایه گذاری و ایجاد زمینه تولید و اشتغال است و همه دستگاه های مربوط باید موانع سرمایه گذاری را بردارند و نباید خودشان مانع این کار شوند و ما به دنبال مدیرانی هستیم که به مردم کمک کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اینکه همه قدرت های دنیا امروز در مقابل جمهوری اسلامی می نشینند و می خواهند در مورد مسائل هسته ای با ما مذاکره و توافق کنند، عظمت و اقتدار این نظام را نشان می دهد که ناشی از حضور و همراهی مردم و به برکت خون شهدا به دست آمده است.

جادری با بیان اینکه متاسفانه امروز عده ای به نام اسلام سر انسان های بی گناه را می برند، عنوان کرد: اسلام دین رحمت و محبت است و ما به عنوان مسلمانانی که به دنبال عقلانیت و خط اعتدال هستیم، معتقدیم هرگونه افراط و تفریط اشتباه است.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید بر خط اعتدال گام بر می دارد و باید آنچنان کار کنیم که از اسلام نام نیک باقی بگذاریم.

استاندار هرمزگان یادآرو شد: وضعیت کمک خیرین در استان هرمزگان به نسبت دیگر استان ها بی نظیر است و همه باید کشور خودمان را آباد کنیم و حتی سرمایه ایرانیان خارج از کشور را نیز باید به کار بگیریم و در دفتر بنده به روی همه سرمایه گذاران باز است.

شایان ذکر است؛ در این مراسم خیرین شهرستان سیریک مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 2496310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha