۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی برگزار شد

تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی برگزار شد

رییس حوزه ریاست سازمان صدا و سیما در مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید اداره کل روابط عمومی این سازمان، نقش روابط عمومی را در چابک سازی فعالیت‌های رسانه ملی موثر دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا شاکری در این مراسم که عصر یکشنبه 26 بهمن برگزار شد، ضمن تاکید بر حفظ جایگاه روابط عمومی در ساختار جدید سازمان گفت: درصدد تقویت جایگاه روابط عمومی به عنوان بازویی برای اجرای طرح چابک سازی و کیفی‌سازی فعالیت‌های سازمان در دوره جدید مدیریت کلان رسانه ملی هستیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های سیدتقی سهرابی در دوره تصدی بر این اداره کل، تلاش‌های او را در این جایگاه منشاء اثر دانست.

شاکری با اشاره به سابقه آشنایی با داوود نعمتی، وی را کارشناسی پژوهشگر معرفی کرد که روابط عمومی را به صورت علمی تجربه کرده است و  تجربیاتش در دانشگاه در ارتقاء فعالیت‌ها کمک موثری خواهد کرد.

نعمتی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از اعتماد سرافراز و رییس حوزه ریاست سازمان به وی، اظهار امیدواری کرد بتواند ماموریت‌های محوله را به نحو مطلوب به انجام برساند. 

وی تلاش‌های سیدتقی سهرابی را در امر روابط عمومی مطلوب و اثر گذار دانست و برنامه‌های خود را تقویت و ارتقاء این تلاش‌ها معرفی کرد.

نعمتی گسترش ارتباطات برون سازمانی و درون سازمانی را از اولویت‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: روابط عمومی باید مشاوری امین با تکیه بر رصد محیط بیرونی برای سازمان باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد سازمان را به بدنه مدیریت اصلی سازمان منعکس کند تا در تصمیم گیری‌ها موثر واقع شود.

وی با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در یک دهه گذشته در روابط عمومی تاکید کرد: این تلاش‌ها نشان داده است که روابط عمومی می‌تواند در انجام ماموریت‌های مهم موفق عمل کند.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در ادامه، اعتمادسازی بین مخاطبان و روابط‌عمومی، حرکت به سمت روابط عمومی دیجیتال و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و گسترش فعالیت باشگاه مخاطبان را از دیگر اولویت‌های روابط عمومی در دور جدید برشمرد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های سید تقی سهرابی مدیر کل سابق روابط عمومی سازمان قدردانی شد.

داوود نعمتی انارکی دکترای علوم ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیماست، برخی از مسئولیت‌های قبلی وی در سازمان به شرح زیر است؛

 معاون آموزش، پژوهش و فناوری دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما

 رییس مرکز علمی کاربردی رسانه در سال‌های 1385-1386

 مدیر گروه رسانه دانشکده ارتباطات در سال‌های 1382-1383

 مسئول پروژه طرح ملی 162 صدا وسیما که در سال 1380 به بهره‌برداری رسید

مدیر نمونه سازمان در جشنواره شهید رجایی 1381

 سابقه 10 ساله فعالیت در پست‌های روابط عمومی در سازمان 1372-1382

 استاد و پژوهشگر نمونه دانشگاه صدا و سیما.

کد خبر 2496478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بچه های خیابان انقلاب کلاله ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
      0 0
      آرزوی موفقیت داریم بچه های خیابان انقلاب کلاله