۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد منصوب شد

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد منصوب شد

رییس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، احمد پهلوانیان را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پهلوانیان متولد یزد و کارشناس ارشد رشته ارتباطات گرایش تهیه‌کنندگی از دانشکده صدا و سیما و دانش آموخته دوره دکتری رشته فلسفه اسلامی از دانشگاه باقرالعلوم است.

وی ضمن تدریس در دانشگاه، مدیر مسئولی نشریات تخصصی «رواق هنر و اندیشه»، «دین و رسانه» و فصلنامه «تصویرنامه» را برعهده داشته است.

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد پیش از این رییس دانشکده صدا و سیمای قم بوده است و قائم مقامی مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما و مدیرکلی «خدمات رسانه‌ای» و مدیریت‌های «خانه هنر و اندیشه» و «پژوهش برنامه‌ای و نگارش فیلمنامه» آن مرکز از دیگر سوایق مدیریتی وی در رسانه ملی به شمار می‌رود.

مراسم تودیع سیدحسین آسایش که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و معارفه پهلوانیان امروز چهارشنبه 29 بهمن در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

کد خبر 2500131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید علی رضا افزونی ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
      0 0
      با سلام ضمن خسته نباشید خدمت جناب اسایش ،این انتخاب خوب وشایسته را به مردم ومسولین محترم یزد تبریک گفته ،امیدواریم روز بروز افراد لایق ،متعهد ومتخصص به دامنه مدیریتی استان اضافه شوند
    • محمد نادری ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
      0 0
      جا دارد به مردم یزد این انتصاب شایسته را تبریک بگویم.
    • علیرضا خانی ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
      0 0
      خیر مقدم به اقای پهلوانیان. انتصاب. بجا وشایسته هستند ای کاش به روستای من(فخراباد میانکوه مهریز) می امدند و جویای حال این گیرنده همشه خراب تلویزیون میشدند