۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۱

پاکدستی سرباز وظیفه شناس خراسان شمالی/

سرباز بجنوردی کیف حاوی ۱۱۰ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند

 سرباز بجنوردی کیف حاوی ۱۱۰ میلیون تومان را به صاحبش بازگرداند

بجنورد- رییس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: یک سرباز وظیفه بجنوردی در اقدامی خداپسندانه بعد از یافتن کیف پول حاوی ۱۱۰ میلیون تومان وجه نقد و طلا آن را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق نامور اظهار کرد: سرباز وظيفه شناس پليس امنيت عمومي خراسان شمالي در اقدامي خداپسندانه کيف پولي حامل مبلغ ۱۰۰ ميليون ريال طلا و يک ميليارد ريال وجه را پيدا کرد و به صاحبش بازگرداند.

وی گفت: سرباز وظيفه "صادقي" دوشنبه هفته جاری يک كيف را در بيرون از محوطه سازماني و روي كاپوت خودرويي شخصي كه كسي در اطراف آن نبوده پيدا کرده و جهت تعيين تكليف به اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس تحويل مي دهد.

اين مقام انتظامي افزود: پس از بررسي محتويات كيف مشخص شد کیف مزبور حاوی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال طلا، سکه و یک میلیارد ریال وجه در عابر بانک ها، یک سند منزل، کارت ملی، کارت پایان خدمت و شناسنامه بوده است.

سرهنگ نامر اضافه کرد: بعد از شناسایی صاحب کیف با نامبرده تماس گرفته شد و بعد از مراجعه وی به اداره نظارت بر اماکن عمومي اظهار داشت: جهت انجام كار اداري به اداره نظارت بر اماكن عمومي مراجعه کرده که پس از اتمام كار و خروج از اداره متوجه مي شود كيف وي در داخل خودرو نيست.

رییس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی گفت: کیف پیدا شده در نهایت صحیح و سالم به صاحبش تحویل داده شد.

کد خبر 2500545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha