۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

با حضور مسیب زاده؛

پنجمین اردوی کشوری دانش آموزان طرح فراگیر قرآن در مشهد برگزار شد

پنجمین اردوی کشوری دانش آموزان طرح فراگیر قرآن در مشهد برگزار شد

مشهد- پنجمین اردوی کشوری دانش آموزان برگزیده طرح فراگیر حفظ و درک مفاهیم سوره های قرآن کریم ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان با حضور مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه پنجمین اردوی کشوری دانش‌آموزان برگزیده طرح فراگیر حفظ و درک قرآن اظهار کرد: ۳۰۰ دانش‌آموز دختر و ۲۴۰ دانش آموز پسر از مقطع متوسطه اول در این دوره اردوی شرکت دارند.

محمدرضا مسیب‌زاده ادامه داد: این تعداد دانش آموز دختر و پسر برگزیده بیش از ۲۵ هزار دانش آموز از همین مقطع در سراسر کشور هستند که با شرکت در این طرح بزرگ قرآنی برگزیده شده اند.

وی بیان کرد: در سال جاری علاوه بر برنامه های جامع در خصوص برگزاری مسابقات قرآن کریم طرح بزرگ امام شناسی نیز با عنوان مصباح الهدی نیز در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در اجرای این طرح هر کدام از استان‌های کشور به نام یکی از ائمه معصوم(ع) انتخاب شده و ۲۵ جلد کتاب در زمینه آشنایی با سیره ائمه اطهار(ع) تودیع می‌شود.

وی طرح توسعه فرهنگ اقامه نماز در مراکز آموزشی و پرورش را نیز یکی دیگر از طرح های اموزشی در راستای جذب و ترویج فرهنگ نماز در مدارس عنوان کرد.

وی افزود: در این طرح نیز همکاران با حضور گسترده در صفوف نماز دانش آموزان، الگوی عملی خوبی برای آنها در عمل خواهند داشت.

در این مراسم همچنین طوماری به عنوان من عاشق محمد(ص) هستم توسط دانش آموزان استعدادهای درخشان امضا و به نمایش گذاشته است.

کد خبر 2500580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha