۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶

ارائه۲ مقاله استاد دانشگاه خراسان شمالی به همایش بین المللی توسعه

ارائه۲ مقاله استاد دانشگاه خراسان شمالی به همایش بین المللی توسعه

بجنورد- دو مقاله یکی از اساتید دانشگاه های خراسان شمالی پیرامون گردشگری و توسعه روستایی و نقش زنان در توسعه روستاها در دومین همایش بین المللی توسعه روستایی ارائه شد.

عباس کیفی بجستانی، مدرس دانشگاه های خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از ارائه دو مقاله و سخنرانی در همایش بین المللی توسعه روستایی خبر داد و افزود: دو مقاله وی در دومین همایش بین المللی توسعه روستایی که با حضور محققانی از کشورهای ایران، هند، ایتالیا، پاکستان و ... توسط انجمن توسعه روستایی کشور و با مشارکت دانشگاه تربت حیدریه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار شد، ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در این همایش بین المللی دو مقاله با موضوعات "گردشگری و توسعه روستایی" و "نقش زنان در توسعه روستایی" در سالن برگزاری همایش و در جمع داوران، پژوهشگران و مسئولین کشوری و استانی و دیگر مدعوین به صورت سخنرانی ارائه شد.

کیفی بجستانی اظهار داشت: در این همایش محققان و اندیشمندان خارجی از کشور هند از جمله پروفسور شیوامرتی، سندهای شنوی، ندیم فیروزه و چنگاپا از دانشگاه بنگولار و همچنین محققین دیگری از پاکستان و ایتالیا نیز به ارائه آخرین یافته های خود پرداخته اند.

به گفته وی در این همایش محققانی از کشورهای ایران، هند، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، عربستان سعودی، عراق و ... شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کیفی بجستانی، استاد معارف و علوم دینی دانشگاه های خراسان شمالی، عضو جامعه قاریان قرآن کریم کشور و مسؤول فرهنگي دانشگاه فرهنگيان استان بوده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

 

کد خبر 2502664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha