۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

«سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» آماده نمایش می شود

«سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» آماده نمایش می شود

فيلم سينمايی «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهيه کنندگی مسعود ردايی تا نیمه اسفند ماه آماده نمایش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از پایان فیلمبرداری «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته»، این فیلم این روزها در مرحله تدوین و ساخت موسیقی قرار دارد. کاوه ایمانی آخرین مراحل تدوین «سه بیگانه در سرزمین ناشناخته» را انجام می دهد و همزمان عماد توحیدی ساخت موسیقی را آغاز کرده است. صداگذاری فیلم نیز بزودی شروع می شود. طبق برنامه ریزی انجام شده مراحل فنی فیلم مهدی مظلومی تا دو هفته دیگر به پایان می رسد.

سه بيگانه در سرزمين ناشناخته

 آخرین سکانس های «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هفته گذشته در جزیره کيش فیلمبرداری شد. همچنین بخش هایی از این فیلم در کشور ارمنستان جلوی دوربین رفته است.

امين حيايی، محمدرضا شريفی نيا، مجيد صالحی، ليلا اوتادی، برزو ارجمند، سحر قريشی، حسين محب اهری، رابعه اسکويی، شيوا خسرو مهر، علی کاظمی، کيانوش گرامی و حميد لولايی بازيگران اصلی «سه بيگانه در سرزمين ناشناخته» هستند.

سه بيگانه در سرزمين ناشناخته

اين اولين فيلم بلند سينمايی مهدی مظلومی است که مضمونی کمدی دارد. فيلم داستان سه مامور خارجی است که برای انجام عملياتی با يک نقشه دقيق و از پيش تعيين شده وارد ايران می شوند اما از لحظه ورود با موقعيت های ويژه ای روبرو می شوند که برنامه های آن ها را به هم می ريزد.

کد خبر 2502922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha