۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

ریحان‌زاده:

۵۰۰ میلیارد ریال کالای تملیکی قاچاق در بوشهر بلاتکلیف است

۵۰۰ میلیارد ریال کالای تملیکی قاچاق در بوشهر بلاتکلیف است

بوشهر - مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال کالای تملیکی قاچاق در بوشهر بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام ریحان‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه آیین انهدام مشروبات الکلی در بوشهر اظهار داشت: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالا و اموالی در زمینه اموالی که در اختیار دولت قرار می‌گیرد برای تعین تکلیف، فروش و یا انهدام اجناس فعالیت می‌کند.

وی از تعیین تکلیف کالاهای با مدت نگهداری بیش از سه ماه در گمرک توسط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کالا و اموالی خبر داد و افزود: انهدام کالاهای ممنوعه همچون مشروبات الکلی نیز با نظارت این سازمان صورت می‌گیرد.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از کشف ۱۸ دستگاه تریلی حامل شربت فیمتو در گناوه با تاریخ مصرف دست‌کاری‌شده خبر داد و افزود: با اعلام رای نهایی دادگاه این شربت‌ها را معدوم خواهیم کرد.

وی همچنین به انهدام یک هزار و ۱۶۶ بطری ۷۵۰ میلی گرمی و ۹۵۴ بطری ۵۰۰ میلی گرمی از مشروبات الکلی توسط سازمان اموال تملیکی بوشهر خبر داد و گفت: شهرستان‌های گناوه، دیلم و ایستگاه بازرسی شهید صلاحی دارای بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان بوشهر هستند.

ریحان‌زاده از معدوم شدن کالاهایی به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز تاکنون کالاهایی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال در انبار غیرقابل استفاده شده و یا معدوم شده است.

وی به رتبه ۱۷ استان بوشهر در سطح کشور تا سال ۹۰ در زمینه فروش اموال منقول و غیرمنقول اشاره کرد و بیان داشت: استان بوشهر هم اکنون در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

مدیر جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر پیش‌بینی کرد که تا پایان امسال ۱۵ میلیارد ریال کالای منقول در استان بوشهر به فروش برسد و در این زمینه شاهد افزایش ۲۰ درصدی باشیم.

وی مزایده اموال سریع‌الفساد را به عنوان یکی از وظایف سازمان اموال تملیکی عنوان کرد و بیان داشت: دو سوله یک هزار متری متعلق با سازمان اموال تملیکی هم اکنون پر از کالای قاچاق است که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

کد خبر 2504005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha