۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶

رضایی خبر داد:

اجلاس سراسری کانونهای وکلای کشور در لرستان برگزار می شود

اجلاس سراسری کانونهای وکلای کشور در لرستان برگزار می شود

خرم آباد - رئیس کانون وکلای دادگستری استان لرستان از برگزاری اجلاس سراسری کانون وکلای کل کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی رضایی شامگاه پنج شنبه در مراسم جشن روز وکیل در استان لرستان اظهار داشت: استان لرستان میزبان برگزاری اجلاس سراسری کانونهای وکلای کل کشور طی اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه سالانه این اجلاس در یکی از استانهای کشور برگزار می شود عنوان کرد: طی آبان ماه امسال این اجلاس سراسری کانون وکلای کشور در استان کرمان برگزار شد که اعضای هیئت مدیره کانون وکلای استان نیز در این اجلاس شرکت داشتند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت استقلال کانون وکلای استان و کشور تاکید کرد و گفت: به طور حتم با استقلال کانون وکلا این نهاد انسجام خاصی در هر استان پیدا کرده است.

رئیس کانون وکلای لرستان

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئت مدیره کانون وکلای استان لرستان طی پنج ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: تهیه، تدوین و تصویب چارت سازمانی کانون وکلای استان یکی از اقدامات صورت گرفته طی این مدت بوده است.

وی از افزایش کمیسیون های تخصصی کانون وکلای استان خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در این زمینه ما تعداد کمیسیون های تخصصی کانون وکلای استان را از ۱۰ کمیسیون به ۱۳ کمیسیون افزایش دادیم.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان لرستان همچنین از افزایش دادگاههای انتظامی کانون وکلای استان لرستان از دو دادگاه به ۳ مورد طی این مدت خبر داد و افزود: همچنین شعبات دادسرای کانون وکلای استان نیز از پنج شعبه به شش شعبه افزایش پیدا کرده است.

رضایی همچنین از انتخاب و تعیین بازرسین ویژه در همه شهرستانهای تابعه استان برای نظارت بر عملکرد انتظامی وکلای لرستان خبر داد.

کد خبر 2507517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha