۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹

سردار جلالی خبر داد:

عضویت همه نیروهای مسلح در قرارگاه پرتوی رافع

عضویت همه نیروهای مسلح در قرارگاه پرتوی رافع

بوشهر - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هفت استان هسته‌ای هستند، گفت: تمام نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف در قرارگاه پرتوی رافع عضو هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی صبح جمعه در نشست دور میزی رزمایش پرتوی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های مهم و تاثیرگذار در کشور است و از توانمندی بالایی در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پرتوی در استان بوشهر افزود: برگزاری این رزمایش ارزش و اهمیت زیادی دارد و امیدواریم با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری این رزمایش خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی آمادگی برگزاری رزمایش پرتوی به‌صورت عملی مطلوب ارزیابی می‌شود و به فضل خدا این رزمایش با کیفیت بسیار خوبی انجام شود.

جلالی با بیان اینکه ایران از لحاظ صنعتی و تکنولوژی از توانمندی بالایی برخوردار است گفت: ایران اسلامی توانمندی بسیار بالایی در حوزه صنعت و تکنولوژی دارد و باید از این توانمندی استفاده بهینه را ببریم.
 
۷ استان کشور هسته‌ای هستند

وی با بیان اینکه ۷ استان کشور هسته‌ای هستند افزود: از این ۷ استان، ۳ استان در بعد هسته‌ای فعال هستند که برای اینکه بتوانیم پاسخ به بحران‌های احتمالی بدهیم سازوکارهای لازم برای افزایش آمادگی در قرارگاه پرتوی پیش بینی شده است.
 

جلالی افزود: تمام نیروهای مسلح و دستگاه‌های مختلف در قرارگاه پرتوی رافع عضو هستند.

وی گفت: استان بوشهر یک استان هسته‌ای است و ضرورت دارد که برابر قوانین و مقرارت بین‌المللی باید ظرفیت‌های لازم برای پاسخ سریع در برابر حوادث و بحران‌ها فراهم شود.
 
برگزاری رزمایش هسته‌ای در بوشهر ضروری است

استاندار بوشهر نیز اظهار داشت: برگزاری رزمایش پرتوی در استان بوشهر امری ضروری است چرا که این استان دارای صنعت هسته‌ای است و باید آمادگی لازم در ابعاد گوناگون برای مقابله با بحران‌ها را داشته باشد.
 
مصطفی سالاری افزود: بدون تردید رزمایش پرتوی در بوشهر در ابعاد علمی و آموزشی دستاوردهای مهمی دارد.

بر اساس این گزارش، صبح جمعه نشست دور میزی رزمایش پرتوی در بوشهر با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، اعضای کارگروه‌های تخصصی و تیم‌های عمل کننده برگزار شد.

کد خبر 2507586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha