۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۴۵

یک روز با کفشدار حرم کریمه اهل بیت (س) در شبکه افق

یک روز با کفشدار حرم کریمه اهل بیت (س) در شبکه افق

مجموعه «یکی از میان جمع» این هفته به سراغ یکی از کفشداران افتخاری حرم حضرت معصومه (س) رفته و زندگی او را به عنوان الگویی از زندگی بر اساس تعالیم دینی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه «یکی از میان جمع» به تاثیر دین در سبک زندگی افراد جامعه می‌پردازد.

سبک زندگی اسلامی و آنچه گذشتگان بیش از مردمان امروز به آن توجه داشتند، همواره یکی از دغدغه‌های بزرگان دین، مراجع تقلید و به ویژه رهبر معظم انقلاب بوده است؛ چه اینکه بارها در سخنرانی‌های رسمی و در جمع اقشار مختلف مردم، بر این مهم تاکید کرده و خواستار رعایت اصول سبک زندگی اسلامی از سوی خانواده‌ها و همه نهادهای فرهنگی و متولیان عرصه اجتماع شده‌اند.

مستند یکی از میان جمع

برای ترویج و نهادینه کردن رعایت سبک زندگی دینی یا آن نوع از زندگی که بر اساس دستورات شرع مقدس باشد، راهکارهای مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آنها که اتفاقا مورد استفاده قرآن و اهل بیت(ع) هم بوده، نشان دادن الگوهای موفق و صحیح از این نوع زندگی‌ها است.

مستند یکی از میان جمع

در قرآن کریم قصص فراوانی وجود دارد که مربوط به انبیای گذشته یا برخی مردمان نیک است و علاوه بر اینکه پند و اندرزهایی درباره موضوعات مختلف در لابلای این قصه‌ها نفته، سبک زندگی درست و اساسی نیز به شیوه‌ای که آن بزرگان می زیسته‌اند ارائه می‌شود.

مستند یکی از میان جمع

در این قسمت از «یکی از میان جمع» کریمی که یک کاسب قمی است از تجربه خدمتش در حرم حضرت معصومه (س) به عنوان خادم افتخاری سخن می‌گوید. او در یکی از کفشداری‌های حرم مطهر کار می‌کند.

مهدی محمدخانی تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد که این هفته ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۱۲ اسفندماه از شبکه افق پخش می‌شود.

کد خبر 2510371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha