۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

«دیده شو» لیگ بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند

«دیده شو» لیگ بازی‌های دیجیتال را برگزار می‌کند

این هفته مسابقه بازی های دیجیتال بین تعدادی از نوجوانان بازیگر و ورزشکار در برنامه «دیده شو» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سهند جاهدی، پارسا قرخانلو، مانی رحمانی، متین حیدری نیا، ارشیا طالبی و آرشام طالبی بازیگران نوجوان به همراه حمید شمس قهرمان نوجوان رشته پینگ پنگ و محمد رسولی‌پور نوجوان رشته پارکور افرادی هستند که قرار است در برنامه «دیده شو» برای یک رقابت دیجیتالی حضور داشته باشند.

موضوع این هفته برنامه «دیده شو» بازی های دیجیتال است که در رشته های تحرکی برگزار می شود.

برنامه «دیده شو»

«دیده شو» در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه با حضور تعدادی از قهرمانان این رشته مانند کیوان جوادی قهرمان نوجوان جهان در رشته فیفا و شهریار شاکی قهرمان جهان در بازی وارکرافت به پخش می رسد و در برنامه با این افراد گفتگو خواهد شد. همچنین هادی اسکندری طراح جوان بازی دیجیتال «پروانه» نیز مهمان برنامه خواهد شد که بازی شرکت کننده ها را نقد و بررسی خواهد کرد.

سیدمحمدعلی سیدحسینی مدیر نظام ملی رده بندی سنی بازی های کشور نیز مهمان دیگر برنامه است که درباره نقاط ضعف و قوت فضای گیم کشور برای نوجوانان گفتگو می کند. 

برنامه «دیده شو»

برنامه «دیده شو» در ادامه نمایش فیلم های برگزیده جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان این هفته فیلم «بازی ناتمام» به کارگردانی مصطفی حیدری را نمایش می دهد و با علیرضا شایان پور و علیرضا نوروزی بازیگران نوجوان این فیلم گفتگو می کند.

این برنامه روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به تهیه کنندگی مسعود ساکت اف از شبکه دو سیما به صورت زنده و ترکیبی روی آنتن می رود.

کد خبر 2510373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha