۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸

بیات در گفتگو با مهر:

چرا شرایط اقتصادی کشور فقط برای کشتی بد است؟

چرا شرایط اقتصادی کشور فقط برای کشتی بد است؟

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد در پی ارسال نامه مربیان به وزیر ورزش گفت: ما هم از شرایط اقتصادی کشورمان با خبر هستیم، اما چرا این شرایط نه چندان مطلوب فقط در رشته کشتی اعمال می شود؟

علی بیات در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مربیان کشتی به دنبال مادیات و مسایل مالی نیستند که این ادعا را با کار شبانه روزی در اردوها و عدم دریافت حقوق و دستمزد خود ثابت کرده اند. جامعه مربیان کشتی به خوبی به شرایط اقتصادی کشورمان واقف هستند و می دانند نباید انتظار زیادی از دولت و وزارت ورزش داشت، اما این وضعیت چرا باید همواره در رشته کشتی تاثیرگذار باشد. متاسفانه برخی از رشته های دیگر به رغم همین شرایط اقتصادی، با مخارج و هزینه های میلیاردی اداره می شوند و به هیچ عنوان نمی توان موفقیت های کشتی را با نتایج این رشته ها مقایسه کرد.

وی تصریح کرد: مربیان کشتی به وظایف و مسئولیت خود عمل می کنند و ما در این رشته آموخته ایم که باید بدون توجه به مسایل مالی و با عشق و علاقه در کشتی فعالیت کنیم، اما این اتفاقات نه تنها در شان مربیان تیمهای ملی نیست بلکه زحمات آنها را نیز ناچیز و بی ارزش جلوه می دهد.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد افزود: ما بزودی باید در رقابتهای جام جهانی آمریکا به میدان برویم و درست نیست که در آستانه چنین رویداد بزرگ و مهمی درگیر اتفاقات این چنینی شویم. ما قهرمان سه دوره متوالی جام جهانی از سال 2012 تا 2014 هستیم و امسال هم باید برای حفظ و تکرار قهرمانی به آمریکا برویم، اما برخورد با مربیان کشتی به گونه ای است که زحمات این جماعت گوش شکسته، هیچ ارزشی ندارد.

بیات در خاتمه گفت: ای کاش یک دهم توجه و هزینه ای که برای برخی رشته های ورزشی می شد در کشتی هم هزینه می شد. همانطور که مسئولان ورزش کشورمان در رویدادهای مهمی همچون بازیهای المپیک، مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی از کشتی انتظار کسب طلا و ارتقا در جدول مدالها را دارند، اهالی کشتی هم از متولیان ورزش توقع حمایت و همدلی دارند.

کد خبر 2511267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha