۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۷:۵۹

اولین مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان برگزار شد

اولین مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان برگزار شد

بندرعباس - اولین مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان با حضور رییس فدراسیون ورزشهای مدارس کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید ارمیان رئیس فدراسیون ورزش های مدارس کشور عصر چهارشنبه در نشست انتخابات اولین مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان، اظهارداشت: برگزاری اولین مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی در استان هرمزگان که با حضورمسوولان استان و 17عضو مجمع  برگزارشد نقطه عطفی در فعالیت های ورزشی مدارس استان هرمزگان است.

ارمیان افزود: در این نشست  که باهدف تبیین سیاست ها وروند انتخاب هیات رییسه برگزار شد، اعضاء به اتفاق آرا اختیار انتخاب هیات رییسه را به علیرضا باقری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان تفویض کردند که پس از تعیین نفرات، به فدراسیون ورزش مدارس کشور اعلام شود.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان سرشار از استعداد و توانمندی در رشته های مختلف ورزشی است،بیان داشت: با تشکیل مجمع عمومی هیات ورزش دانش آموزی هرمزگان قطعا فعالیت های ورزشی مدارس با برنامه و راهبری مناسب دنبال می شود چرا که بالاترین رکن تصمیم گیری فعالیت های ورزشی استان و تایید و تصویب برنامه ها برعهده این مجمع است.

رئیس فدراسیون ورزش های مدارس کشور با قدردانی از حسن توجه مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در همراهی با برنامه های حوزه ورزش و سلامت مدارس، خاطرنشان کرد:تشکیل جلسه با حضورعالی ترین مقام آموزش و پرورش هرمزگان و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر مسوولان، به خوبی بیانگر توجه جدی استان به ورزش مدارس است.

ارمیان مهمترین برنامه سال آینده فدراسیون ورزش مدارس کشور را انتخابات فدراسیون ورزشی مدارس اعلام  و گفت: از آنجاییکه مهمترین هدف فدراسیون ورزش مدارس کشور برگزاری مطلوب مسابقات در سطوح ملی و فراملی و همچنین استعدادیابی است، با برگزاری انتخابات فعالیت های ورزش قهرمانی به شکل جدی و برابر برنامه ها دنبال می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این نشست با تاکید براینکه مقوله تربيت بدنی و ورزش از مهمترين عوامل تامين، حفظ و ارتقاء سطح سلامت و برقراری توازن و تعادل قواي بدني آينده سازان ميهن اسلامی ايران به شمار مي رود،اظهارداشت: این مهم به شکل  بسيار موثری به تحقق جامعه برخوردار از سلامت در افق سند چشم انداز 8414 كمك می کند.

علی کرمپورافزود: خوشبختانه در سایه همت دست اندرکاران و پشتکاردانش آموزان استان، ره آورد مسابقات ورزش دانش آموزی برای استان هرمزگان بسیار درخشان بود.

وی ادامه داد:امسال در مجموع  87هزار و 44دانش آموز دختر و پسر درسه سطح منطقه ای، استانی و کشوری در مسابقات ورزشی حضور داشتند که از مجموع 187 شرکت کننده درسطح کشوری 44 دانش آموز دختر و 143 دانش آموز پسر بودند.

وی تصریح کرد: برابراعلام فدراسیون، استان هرمزگان در مجموع مسابقات رتبه نهم کشوری را در بین استانهای سراسر کشور کسب کرد که امیدواریم امسال با جهشی چشمگیر رتبه هرمزگان به جایگاه بالاتر ارتقاء پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرروش هرمزگان  مجموع مدال های کسب شده را45مدال شامل  24مدال طلا، یک نقره و 20 برنز اعلام کرد و افزود: این تعداد مدال در رشته های فوتبال متوسطه اول(قهرمان کشور)، شنای متوسطه اول (قهرمان انفرادی)، ژیمناستیک متوسطه اول(سوم کشوری)، دومیدانی متوسطه اول( سوم انفرادی)، دومیدانی ابتدایی (دوم و سوم کشوری)،  طناب زنی ابتدایی (سوم انفرادی) و تنیس روی میز ابتدایی (سوم تیمی و انفرادی) توسط دانش آموزان هرمزگانی کسب شد.

کرمپور تاکید کرد: همه ظرفیت ها و امکانات باید در خدمت ورزش مدارس باشد که دراین مسیر همکاری سایر ادارات و نهادها بالاخص مشارکت خیرین بسیار راهگشاست.

شایان ذکر است؛ در این نشست دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان و حیدری زاده نایب رییس شورای شهر بندرعباس نیز حضور داشتند.

کد خبر 2511880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha