۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰

تاکسیرانان امین قزوین شناسایی و تقدیر می شوند

تاکسیرانان امین قزوین شناسایی و تقدیر می شوند

قزوین- سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تاکسیرانان امین تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین شناسایی و تقدیر می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زندپور صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های استان اظهارداشت: به منظور ترویج اخلاق حسنه امانت داری در بین تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین اقدام به شناسایی تاکسیرانان امین کرده است تا پس از شناسایی آنان نسبت به تقدیر از آنان اقدام کند.

وی عنوان کرد: شناسایی تاکسیرانان امین با همکاری شهروندان قزوینی انجام می شود بنابراین از شهروندان تقاضا می شود در صورتی که وسایل جامانده خود را از واحد اشیای گمشده سازمان تحویل گرفته اند با ارائه برگه تحویل به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در شناسایی تاکسیران امین همکاری کنند.

سخنگوی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: تاکسیرانانی که اسامی آن ها به عنوان تاکسیران نمونه توسط شهروندان به سازمان تاکسیرانی ارائه می شود، گرد هم آمده و طی مراسمی از آن ها تقدیر می شود.

زندپور یادآورشد: شهروندانی که وسایل خود را در تاکسی های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین جا می گذارند می توانند برای دریافت آن به واحد اشیای گمشده سازمان مراجعه کنند.

افزایش ساعت کاری بانوان تاکسی بی سیم از ۱۵اسفندماه سال جاری

مجید اسلامی مدیر شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در ادامه گفت: از ۱۵اسفندماه سال جاری ساعت کاری بانوان فعال در شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزایش می یابد.

وی افزود: باتوجه به افزایش میزان سفر در روزهای پایانی سال و تمایل خانم ها به استفاده از تاکسی هایی با راننده خانم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین نسبت به افزایش ساعت کاری بانوان شبکه تاکسی بی سیم اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: براین اساس از ۱۵اسفندماه سال جاری ساعت کاری بانوان فعال در شبکه تاکسی بی سیم تا ساعت ۱۰شب خواهد بود.

مدیر شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام همچنین در راستای تماس های مکرر شهروندان با شبکه تاکسی بی سیم صورت گرفته است.

اسلامی یادآورشد: امیدواریم بانوان فعال در شبکه تاکسی بی سیم سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین که تاکنون در ارائه خدمات عملکرد بسیار خوبی داشته اند از این پس نیز در جلب رضایت شهروندان موفق باشند.

کد خبر 2512025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha