۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱

پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم

به دیدار خانواده شهدا برویم/دعا برای سرانجامِ خیر مذاکرات هسته ای

به دیدار خانواده شهدا برویم/دعا برای سرانجامِ خیر مذاکرات هسته ای

جمال شورجه تاکید کرد این انتظار وجود دارد که به دلیل مصادف شدن نوروز با ایام فاطمیه منزلت بانو فاطمه زهرا (س) حفظ شود و مردم به دیدن خانواده شهدا بروند.

جمال شورجه کارگردان سینمای ایران با تاکید بر این نکته که صله رحم سنت پیامبر است و ایام نوروز بهترین فرصت برای زنده کردن این سنت حسنه است به خبرنگار مهر گفت: نوروز سال ۱۳۹۴ با ایام فاطمیه مصادف شده و این انتظار وجود دارد که مردم در ایام خوش بهاری فضای معنوی و مذهبی دین مبین اسلام را در ایام شهادت بانو فاطمه (س) حفظ کنند و پرچم دار فرهنگ دینی و اعتقادی باشند.

وی افزود: پیشنهاد من به مردم این است که به دلیل این همزمانی، مردم به خانواده شهدا سر بزنند و یادی از عزیزان از دست رفته شان کنند؛ عزیزانی که اگر ایثار نمی کردند معلوم نبود در حال حاضر در چه شرایطی به سر می بردیم.

کارگردان فیلم «۳۳ روز» با اشاره به این مطلب که مردم ایران به دلیل تحریم ها سال های سخت معیشتی را از سر گذرانده اند، بیان کرد: واقعیت این است مردم خوب سرزمین مان که همواره پیرو انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) و همچنین پشتیبان رهبر معظم انقلاب بوده اند در طول سال های گذشته به دلیل تحریم ها تحت فشار بوده اند و من سر سفره هفت سین از صمیم قلب آرزو کردم مجموعه تحریم ها از بین بروند و مذاکرات هسته ای با حفظ عزت ملت و کشورمان به سرانجام برسد.

این کارگردان در پایان با ابراز امیدواری برای داشتن سال خوب گفت: امید دارم سال جدید سالی پر از خیر و برکت برای ملت ایران باشد و آرزو می کنم به حرمت قرآن دست دشمنان از این سرزمین کوتاه شود.

کد خبر 2513659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha