۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

در جشنواره پویانمایی تهران

سوالات انیماتورها در غرفه مرکز گسترش مستند پاسخ داده می شود

سوالات انیماتورها در غرفه مرکز گسترش مستند پاسخ داده می شود

روانبخش صادقی و سعید توکلیان از اعضای شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با حضور در غرفه این «مرکز» در بازار فیلم جشنواره پویانمایی تهران، پاسخگوی هنرمندان سینمای انیمیشن هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با عرضه محصولات فرهنگی از جمله کتاب‌های «فرهنگ جامع انیمیشن» فرناز خوشبخت، «انیمیشن مستند» رخساره قائم‌مقامی، «چکیده مقالات انیمیشن نخستین همایش انیمیشن ایران» و «کتاب جامع انیمیشن» در بازار فیلم نهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده است. ضمن اینکه مجموعه فیلم‌های انیمیشن تجربی با عنوان «رویاهای رنگی» نیز در غرفه این مرکز به فروش می‌رسد.

روانبخش صادقی مدیرعامل آسیفا و عضو شورای انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۱۸ با حضور در غرفه مرکز در بازار فیلم جشنواره پویانمایی تهران، میزبان انیماتورها بوده و با آنها به بحث و تبادل نظر می‌پردازد.

همچنین عموم فعالان سینمای انیمیشن برای ارائه فیلمنامه و طرح پرسش‌های خود می‌توانند عصر چهارشنبه ۲۰ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۱۸ از راهنمایی‌های سعید توکلیان مدرس دانشگاه و از اعضای شورای انیمشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی بهره‌مند شوند.

غرفه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بازار فیلم نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تا روز ۲۱ اسفندماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برپا می شود.

کد خبر 2515705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha