۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۹:۳۴

مجید رحیمی‌زاده:

خودباوری، دلیل اصلی پیروزی سپاهان بود/ استفاده از امتیاز میزبانی

خودباوری، دلیل اصلی پیروزی سپاهان بود/ استفاده از امتیاز میزبانی

اصفهان- سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: خودباوری، دلیل اصلی پیروزی سپاهان بود و خوشحال هستم که بازیکنان من به خودباوری لازم در این زمینه رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رحیمی‌زاده عصر امروز پس از پیروزی مقابل هپکوی اراک در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: تیم هپکو یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر به شمار می‌رود که بازیکنان بسیار بزرگی را در ترکیب خود دارد.

وی افزود: بازیکنان هپکو امروز عملکرد خوبی مقابل سپاهان از خود نشان دادند اما در نهایت این تیم ما بود که توانست پیروز مسابقه شود و امتیاز بازی را کسب کند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان بیان داشت: ما توانستیم در این مسابقه عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم و پیروزی مسابقه را ازآن خود کنیم.

وی با بیان اینکه اراک بعد از اصفهان یکی از شهرهای موفق در رشته بسکتبال به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: باید بگویم که سطح هندبال اراک پیشرفت بسیاری داشته و اکنون بازیکنان بسیار خوبی در هپکو بازی می‌کنند.

رحیمی‌زاده با بیان اینکه خودباوری، دلیل اصلی پیروزی سپاهان بود، ادامه داد: خودباوری، دلیل اصلی پیروزی سپاهان بود و خوشحال هستم که بازیکنان من به خودباوری لازم در این زمینه رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: خوشحال هستم که در این مسابقه با استفاده از شرایط میزبانی، پیروزی را کسب کرده و توانستیم دو امتیاز حساس را ازآن خود کنیم.

کد خبر 2517096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha