۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۹:۲۸

بیستونی در گفتگو با مهر:

مانور دستگاه‌ های خدمات رسان در کرمانشاه برگزار می‌شود

مانور دستگاه‌ های خدمات رسان در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- معاون سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری مانور دستگاه‌های خدمات رسان در کرمانشاه با حضور بیش از ۲۰ دستگاه خبر داد.

علیرضا مرادی بیستونی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای نوروز ۹۴ در استان کرمانشاه از برگزاری مانور دستگاه‌های خدمات در استان خبر داد.

وی افزود:این مانور در روز ۲۵ اسفند ماه با حضور بیش از ۲۰ دستگاه خدمات رسان در استان برگزار خواهد شد.

بیستونی، هدف از برگزاری این مانور را آمادگی ادارات و ارگان ها در ارائه خدمات به مسافران نوروزی عنوان کرد.

معاون سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،تصریح کرد: این مانور راس ساعت ۱۰ صبح روز ۲۵ اسفند در محل پارک شرقی کرمانشاه  تا سه راه مسکن برگزار می‌ شود.

مرادی بیستونی همچنین به سایر اقدامات سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برای نوروز ۹۴ گفت: آماده سازی محوطه‌های تاریخی، چاپ بروشور، کتابچه و بنر، چیدمان سفره های هفت‌ سین و پاکسازی شهرها با کمک شهرداری های استان، تهیه کلیپ‌ های معرفی استان و پخش از شبکه‌ های سراسری و استانی از جمله اقدامات انجام شده برای آماده‌ سازی استان طی ایام نوروز است.

معاون سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه،خاطرنشان کرد: همه  دستگاه ها با تمام توان زمینه و تمهیدات لازم را برای رفاه حال مردم به کار می گیرند تا در نوروز پیش رو شاهد حضور گسترده گردشگران در استان باشیم.

 

کد خبر 2517544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha