۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

در گفتگو با مهر مطرح شد:

برگزاری مسابقه عکس«نوروز فاطمی» در کرمانشاه

برگزاری مسابقه عکس«نوروز فاطمی» در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اقدامات این معاونت برای نوروز ۹۴ از برگزاری مسابقه عکس«نوروزفاطمی» و عکاسی از هفت‌سین‌ های منازل خبر داد.

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اقدامات و برنامه‌های  شهرداری کرمانشاه و خصوصا معاونت فرهنگی برای نوروز ۹۴ گفت: امسال شهرداری کرمانشاه در بحث نوروز عملکرد خوبی را نشان خواهد داد و در کنار کمپ‌ هایی که مناطق شهرداری برای مسافران نوروزی آماده کرده‌اند، چهار کمپ نمازخانه نیز در مناطق مختلف مهیا شده و بحث فراهم کردن شرایط برگزاری نماز جماعت در این کمپ‌ ها نیز به عهده معاونت فرهنگی شهرداری است.

 وی، از برگزاری برنامه‌ های فرهنگی در محل استقرار کمپ‌ های مهمانان نوروزی خبر داد و تصریح کرد: اجرای تئاتر خیابانی با رویکرد معرفی کرمانشاه از جمله این برنامه‌ هاست و تا پنجم فروردین ماه که ایام فاطمیه است اجراها در خصوص دفاع مقدس و شهدای شاخص کرمانشاه و معرفی آنها و با محوریت معرفی خود کرمانشاه خواهد بود.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه افزود: پس از ایام فاطمیه و از ششم فروردین ماه اجراها به صورت نمایش های شاد و بازهم با محوریت معرفی کرمانشاه خواهد بود.

جلالی، از برگزاری مسابقات عکاسی از سفره‌های هفت‌ سین منازل با عنوان «نوروز فاطمی» خبر داد و گفت: قطعا نمادهایی از حضرت زهرا (س) در سفره های هفت‌ سین ایرانیان وجود دارد و خانواده‌ ها می‌ توانند عکاسی کرده و در این مسابقه با شرایطی که بعدا اعلام می‌شود، شرکت کنند.

برگزای نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه عکس «کرمانشاه در گذر زمان»

وی، هم‌چنین از برگزاری نمایشگاه «عفاف و حجاب» طی ایام نوروز در فرهنگسرای کوثر کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین در فرهنگسرای گل نرگس نمایشگاه «کرمانشاه در گذر زمان» را خواهیم داشت که عکسهای تاریخی کرمانشاه در آن به نماش گذاشته می‌ شود.

معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه از برگزاری مراسمی در ۱۳ فروردین در پارک‌ های محل اسکان مهمانان نوروزی خبرداد و گفت: سعی ما استفاده از این موقعیت و جمعیت، برای آموزش یک سری مباحث شهروندی خصوصا در حفظ محیط زیست برای کسانی است که می‌خواهند سنت سیزده بدر را به جای بیاورند که بتوانیم پیامی را نیز در این خصوص منتقل کنیم.

 

کد خبر 2518413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha