۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۵۹

در سال ۹۳/

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۸۰ گفتمان دینی برگزار کرد

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ۱۸۰ گفتمان دینی برگزار کرد

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال ۹۳ در مجموع بیش از ۱۸۰ گفتمان دینی در دانشگاه های این استان برگزار شد.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری ۱۸۴ گفتمان دینی در دانشگاه های خراسان شمالی در سال ۹۳ خبر داد و افزود: این گفتمان ها در موضوعات مختلف و با حضور اساتید برجسته و روحانیان برگزیده کشوری برگزار شده است.

وی اظهار داشت: گفتمان های دینی یکی از بهترین راه ها برای پاسخگویی به شبهات دینی دانشجویان است و با توجه به اینکه مخاطبین روز به روز درمسائل فرهنگی، دینی با موارد جدیدی مواجه می شوند، باید مسائل  فرهنگی، دینی متناسب با آنان عرضه شود.

حجت الاسلام روحانی نیا افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  جهت ارتقای سطح کمی وکیفی  جلسات گفتمان دینی، نیازهای دانشجویان را رصد کرده و براساس آن برنامه ریزی واقدام می‌کند و در این راه، از اساتید مجرب و مورد تائید سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اداره کل تبلیغات اسلامی استان استفاده می‌ شود.  

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی گفت: این گفتمان‌ها در موضوعاتی نظیر بیان احکام و پاسخگویی به شبهات دینی، مهدویت و انتظار، سبک زندگی اسلامی، ماهواره و آسیب‌های مخرب آن در زندگی اجتماعی، حجاب و عفاف، ازدواج، بصیرت عاشورایی، امام و انقلاب، ولایت فقیه، قرآن و اهل‌بیت(ع)، امام شناسی و ... برگزار شده اند.

کد خبر 2519085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha