۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹

طی چهار روز اخیر/

انفجار مواد محترقه در سنندج هفت مصدوم برجای گذاشت

انفجار مواد محترقه در سنندج هفت مصدوم برجای گذاشت

سنندج – به دنبال وقوع سه مورد انفجار در سنندج به دلیل استفاده از مواد محترقه غیرمجاز علاوه بر خسارت های مالی، هفت نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی چهار روز اخیر و به دنبال وقوع سه حادثه دلخراش به دلیل استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز، در شهر سنندج متاسفانه هفت جوان به شدت زخمی شدند و خسارت های مالی شدیدی نیز به چندین مغازه و خانه مسکونی وارد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع این سه  حادثه در چهار روز اخیر بیان کرد: در حادثه اول که در خیابان ۱۷ شهریور و در داخل یک منزل مسکونی روی داد دو نفر به شدت زخمی شدند.

مرتضی سنندجی ادامه داد: در جریان وقوع این حادثه علاوه بر زخمی شدن دو جوان، یک منزل مسکونی نیز آسیب دید و بخش های از آن تخریب شد.

وی با اشاره به وقوع حادثه دوم در خیابان شهدا سنندج گفت: در این حادثه نیز سه جوان در یک منزل مسکونی در حال ساخت مواد محترقه بودند که به دلیل انفجار هر سه نفر به شدت آسیب دیده و دچار سوختگی شدید شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج بیان کرد: شدت این حادثه به حدی بود که یک منزل مسکونی تخریب شد و وضعیت یکی از جوانان زخمی شده در این حادثه بسیار وخیم گزارش شده است.

وی به وقوع حادثه سوم انفجار به دلیل استفاده از مواد محترقه در سنندج در شهرک مسکونی ویلاشهر اشاره کرد و افزود: در جریان وقوع این حادثه نیز دو جوان به شدت زخمی شده و دچار سوختگی شدند.

سنندجی با اشاره به خسارت مالی بر جایی مانده از این حادثه عنوان کرد: متاسفانه در جریان وقوع این حادثه سه دهنه مغازه به کلی آسیب دیده و بخش زیادی از آنها به صورت کامل تخریب شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به رفتارهای فرزندان خود به ویژه در روزهای پایانی سال گفت: انتظار می رود که مردم مراقبت بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند که فرزندان آنها از مواد محترقه دست ساز استفاده کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج در پایان یادآور شد: این سازمان همزمان با روزهای پایانی سال و در ایام عید به صورت شبانه روزی با تیم های عملیاتی آماده خدمت رسانی به مردم است ولی انتظار می رود که در این ایام و سایر روزهای سال شاهد وقوع هیچ گونه حادثه ای در جامعه نباشیم.

کد خبر 2519163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha