۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۸:۰۵

زارع خبر داد:

بخش خصوصی برای احداث پتروشیمی دشتستان در سال ۹۴ اعلام آمادگی کرد

بخش خصوصی برای احداث پتروشیمی دشتستان در سال ۹۴ اعلام آمادگی کرد

بوشهر - فرماندار شهرستان دشتستان گفت: بخش خصوصی برای احداث پتروشیمی دشتستان در سال آینده اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع چهارشنبه شب در حاشیه نشست با مسئولان دشتستان در ارتباط با وضعیت راه‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: پیگیری های بسیار زیادی را به منظور بهبود راه‌های شهرستان دشتستان داشته‌ایم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مسیر مرکز شهرستان به تنگ ارم دارای چند نقطه حادثه‌خیز است که تلاش برای رفع این نقاط صورت گرفته است و طرح‌های بسیار خوبی در این راستا اجرا می‌شود.

فرماندار دشتستان به سفر اخیر هیئت دولت به استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این سفر دارای مصوبات بسیار خوبی برای استان بوشهر بود که بهبود وضعیت راه‌ها از مهمترین مصوبات سفر بود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از طرح‌های راه‌ها در شهرستان دشتستان اجرا می شود، اذعان داشت: یکی از این طرح‌ها، تامین اعتبار مورد نیاز برای چهارخطه کردن جاده دالکی به کنار تخته است که از مسیرهای پرتردد استان است.

زارع تصریح کرد: تکمیل جاده برازجان به اهرم، تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه از دیگر طرح‌های مهم در حوزه راه‌های شهرستان دشتستان است که در قالب سفر به تصویب رسید.

وی در ادامه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت دانشکده کشاورزی دشتستان خبر داد و بیان داشت: اجرای پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی دشتستان، ساختمان اداری تامین اجتماعی شبانکاره و ساخت بیمارستان تامین احتماعی در کنار بیمارستان مهر و افزایش تخت بیمارستان مهر برازجان از دیگر طرح‌ها بود.

وی همچنین از تامین اعتبار برای ساخت باند سبقت جاده دالکی کنارتخته خبر داد و اذعان داشت: بخش خصوصی برای احداث پتروشیمی دشتستان در سال آینده اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 2521198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha