۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

شمس به مهر خبر داد:

توزیع کنترل شده پرتقال در کرج برای جلوگیری از سودجویی

توزیع کنترل شده پرتقال در کرج برای جلوگیری از سودجویی

کرج - مدیر تعاون روستایی البرز با اعلام اینکه سهمیه بندی پرتقال شایعه ای بیش نیست، گفت: میوه شب عید به اندازه کافی موجود است، برای جلوگیری از برخی سودجویی ها کنترل شده توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز برخی اخبار از کمبود میوه شب عید و همچنین پرتقال در کرج حکایت داشت. در این میان سهمیه بندی پرتقال بیش از همه در اخبار نقل شده شنیده می شد.

در همین خصوص فردین شمس در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: یکهزار و ۴۰۰ تن پرتقال و یکهزار تن سیب از ۲۶ تا ۲۹ اسفند ماه توزیع می شود و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سهمیه بندی پرتقال صحت دارد یا خیر؟ گفت: برای جلوگیری از هر گونه سودجویی میوه ها کنترل شده توزیع می شود ولی هیچ گونه کمبودی برای توزیع میوه شب عید در البرز وجود ندارد.

شمس با اشاره به اینکه در حال حاضر میوه های شب عید در حال توزیع است، خاطرنشان کرد: دو نوع پرتقال با قیمت سه هزار تومان و سه هزار ۴۰۰ تومان در بازار موجود است.

وی در پایان از حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین جهادکشاورزی در بازار خبر داد و گفت: بازرسان حضور مستمر دارند و با هر گونه اقدامی که خلاف قانون باشد برخورد خواهند کرد.

کد خبر 2521652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha