۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵

مراسم تشییع پیکر مادر رئیس جمهور برگزار شد

مراسم تشییع پیکر مادر رئیس جمهور برگزار شد

سمنان - مراسم تشییع پیکر مادر رئیس جمهور با حضور پرشور آحاد مردم و مسئولان استانی و کشوری در سرخه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر مادر رئیس جمهور صبح امروز یکشنبه با حضور جمع زیادی از مسئولان نهادهای دولتی و سازمان‌های کشور از منزل وی جنب مسجد جمعه شهرستان سرخه آغاز شده و تا وادی السلام این شهر ادامه داشت.

مراسم ختم وی نیز امروز دوم فروردین ۹۴ از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۶ در محل حسینیه شهدای سرخه برگزار خواهد شد همچنین مجلس ترحیمی به همین مناسبت به دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان ز ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، نیروی انتظامی با توجه به برگزاری آئین تشییع پیکر مادر رئیس جمهور، در برخی خیابان های شهرستان سرخه محدودیت های ترافیکی اعمال کرده است.

در سرخه مسیرهای میدان امام خمینی(ره)، بلوار انقلاب اسلامی، میدان شهید بهشتی، بلوار جمهوری، میدان ۹ دی، خیابان جهاد و بلوار بسیج تا گلزار شهدای سرخه از ساعت هشت تا پایان مراسم تشییع مسدود و تردد وسایل نقلیه در فاصله خیابان فیض، خیابان آیت الله ارسطو از سمت میدان ولیعصر و خیابان محرم شرقی سرخه ممنوع است.

مهمانان این آئین ها می توانند خودروهای خود را در بلوار مسکن مهر، جاده قدیم سرخه - تهران، پشت پارک ملت و قسمتی از خیابان شهید رجایی سرخه و در سمنان  هم می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ های امامزاده یحیی(ع) و پارکینگ های حومه مسجد امام(ره) سمنان پارک کنند.

هیچگونه محدودیتی در محور اصلی تهران - مشهد که از ورودی شهرستان سرخه می گذرد وجود ندارد و مسافران نوروزی می توانند با رعایت کامل قوانین و احتیاط ادامه مسیر دهند و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز یکشنبه دوم فرودین در فاصله تقاطع کهنه دژ در خیابان امام(ره) تا چهار راه مازندران و همچنین ورودی های میدان شریعتی ممنوع است.

کد خبر 2522141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha