۲ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸

مراسم ختم مادر رئیس جمهور در سرخه برگزار شد

مراسم ختم مادر رئیس جمهور در سرخه برگزار شد

سرخه – مراسم ختم مادر رئیس جمهور در حسینیه شهدای شهر سرخه با حضور مقامات ارشد کشوری، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم آغاز شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر سکینه پیوندی امروز یکشنبه دوم فروردین ماه ۱۳۹۴ پس از اقامه نماز میت به امامت آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در جوار آرامگاه ابدی پدر دکتر روحانی مرحوم اسد الله فریدون به خاک سپرده شد.

مراسم ختم و یادبود مادر رئیس جمهور از ظهر امروز یکشنبه در حسینیه شهدای شهر سرخه با حضور مقامات ارشد کشوری، مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم آغاز شده و حاضران خود را در غم رئیس جمهور شریک دانسته و برای تسلای بازماندگان حضور خود را آمیخته با نغمه قرآن و فاتحه برای آمرزش و غفران ساختند.

حجت الاسلام سید علی غروی در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری بی بی فاطمه زهرا (س) و درگذشت مادر رئیس جمهور به وی و ملت مسلمان ایران گفت: سال جدید سال همدلی و همزبانی ملت و دولت است و همه گروه ها، جناح ها و طرفداران خطوط مختلف باید بدانند که فرزندان و سرمایه های این کشور هستند و از اختلافات بپرهیزند.

مراسم ختم والده رییس جمهور

وی اختلاف میان مردم را تنها به نفع دشمنان دانست و افزود: عده ای که فقط دنبال این هستند که یأس و ناامیدی در دل مردم ایجاد کنند، بدانند این کار خلاف شرع و شئونات اسلامی و خیانت به اسلام و انقلاب و مردم است.

غروی تلاش دولت برای پیشبرد مذاکرات را ستود و گفت: دولت های غربی چوب لای چرخ مذاکرات می گذارند ولی هم ملت ایران فهیم و آگاه هستند هم هیئت مذاکره کننده با سیاست های دشمنان آشنا و همین دو امر باعث می شود دشمنان نتوانند به اهداف خود در این مذاکرات دست یابند.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ... به همراه معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رئیس دفتر ریاست جمهوری و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این آئین حضور داشتند.

مراسم ختم والده رییس جمهور

این مراسم، ساعت ۱۶ به پایان خواهد رسید و پس از آن مراسم ختم دیگری به دعوت امام جمعه و همچنین استاندار سمنان، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ دقیقه در آستانه امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار می شود.

حجت الاسلام صالحی خوانساری بعنوان سخنران در آئین ختم بانو سکینه پیوندی مادر دکتر روحانی که با حضور رئیس جمهوری کشورمان در سمنان برگزار می شود به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

کد خبر 2522275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha